مجمع‌ عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ۲۳ دی برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳

مجمع‌ عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ۲۳ دی برگزار می‌شود

بیست‌وسومین جلسه‌ مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک ونوجوان 23 دی ماه به‌طور مجازی و حضوری برگزار می‌‏شود.

به گزارش صبا، بیست‌وسومین جلسه‌ مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک ونوجوان به‌طور مجازی و حضوری پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ تشکیل می‌‏شود.

در اطلاعیه‌ای انجمن نوشته شده است: «همان‌گونه که اطلاع داده شده، بیست‌وسومین جلسه‌ مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از ساعت ١۵ روز پنج‏شنبه (٢٣ دی ١۴٠٠) با رعایت پروتکل‌ها به‌طور مجازی و حضوری (در دفتر انجمن) تشکیل می‌‏شود.

دستور کار مجمع عمومی علاوه بر بررسی گزارش فعالیت‌های انجمن در سال ١٣٩٩ عبارت است از: رأی‌گیری درباره‌ تراز مالی انجمن در سال ١٣٩٩، تصویب مبلغ حق عضویت سال ١۴٠٠، تعیین مبلغ ورودیه برای بار اول که کسی به عضویت انجمن درمی‏‌آید، بررسی و تصویب بودجه‏ سال ١۴٠٠ انجمن، انتخاب بازرسان، پیشنهاد اعطای اجازه از سوی مجمع عمومی به هیات مدیره برای تعامل و همکاری با انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان (انجمن هم‏سو با انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که دارای اهداف و اعضای مشترک هستند) و بررسی پرسش‏‌ها و پیشنهادهای احتمالی اعضا.

طبق مقررات، آن دسته از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که دست‌کم حق‌عضویت خود را برای سال ١٣٩٨ و یا سال‌های بعدی پرداخت کرده باشند،‌ واجد شرایط شرکت در مجمع عمومی انجمن هستند. (حق عضویت مصوب سال ١٣٩٨، مبلغ ١٠٠ هزار تومان و در سال ١٣٩٩، مبلغ حق عضویت ١٢٠ هزار تومان تعیین شده بود.)

اعضای محترم انجمن که تاکنون فرصت نداشته‌ یا فراموش کرده‌اند حق عضویت خود را پرداخت کنند،‌ می‌توانند مبلغ حق عضویت خود را به شماره حساب انجمن  واریز کنند و تصویر فیش واریزی را با قید نام خود روی آن به شماره انجمن (٠٩٣٨٢٨٣۴٩١۶) واتس‌اپ و یا به نشانی انجمن (anjoman451@gmail.com) ای‌میل کنند. لطفا این دسته از اعضا، فیش واریزی را حداکثر تا چهارشنبه ٢٢ دی برای انجمن واتس‌اپ یا ای‌میل کنند.

در ضمن تعدادی از اعضا مبلغ حق عضویت خود را واریز کرده‌اند اما یا فیش واریزی را نفرستاده‌اند و یا فیش خود را بدون درج نام خود روی آن، ارسال کرده‌اند و قابل شناسایی نیستند. لطفا این دسته از اعضا نیز با ارسال پیامی به شماره واتس‌اپ انجمن، در صورت امکان تصویر فیش خود را بفرستند و چنان‌چه به فیش دسترسی ندارند، اطلاع دهند که مبلغ حق عضویت مربوط به چه سالی را واریز کرده‌اند. یادآور می‌شود هر یک از اعضا که خود نمی‌تواند در جلسه مجمع عمومی انجمن شرکت کند،‌ می‌تواند به‌صورت کتبی، ای‌میلی (با ارسال پیام به ای‌میل انجمن: anjoman451@gmail.com و یا با فرستادن پیام واتس‌اپی به شماره واتس‌اپ انجمن: ٠٩٣٨٢٨٣۴٩١۶) به یکی دیگر از اعضا وکالت بدهد که به نمایندگی از او در مجمع عمومی شرکت کند و به نمایندگی از او رأی بدهد. این دسته از اعضا لطفا وکالت‌نامه‌های خود را ضمن هماهنگی با فرد مورد نظر، تا چهارشنبه‌ ٢۴ آذر بفرستند.

دفتر انجمن در تهران، خیابان سمیه، بعد از تقاطع مفتح، بن‌‏بست پروانه، پلاک ٢ واقع است.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است