بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در «ملک سلیمانی»/ سفری که به کرمان ختم شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۳

بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در «ملک سلیمانی»/ سفری که به کرمان ختم شد

ویژه‌برنامه «ملک سلیمانی» به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در رادیو جوان پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلوزیون خبرگزاری صبا، مستند «ملک سلیمانی» ویژه برنامه‌ شبکه رادیویی جوان است که با محوریت ارادت جوانان و مردم ایران به شهید حاج قاسم سلیمانی، از تاریخ هفتم تا سیزدهم دی ماه، روی آنتن می‌رود.

این مستند در طول یک سفر از تهران به کرمان تهیه و تولید می‌شود و سمنان اولین ایستگاه این برنامه رادیویی بود و پس از آن، شهرهای شاهرود، مشهد، تربت حیدریه، بیرجند دیگر شهرهای مقصد این برنامه هستند. آخرین ایستگاه این مستند، کرمان است که مصادف با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، در کرمان به صورت ویژه‌تر به ابعاد شخصیتی این شهید، در زادگاه و محل دفن او، خواهد پرداخت.

ویژه برنامه‌ مستند «ملک سلیمانی»، از طریق رادیو جوان، موج FM ردیف ۸۸، ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن صبح روز بعد، ساعت ۱۰ روی آنتن می‌رود.

این برنامه با تهیه کنندگی، سیروس رجبی و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مسیر تشییع شهید سلیمانی، تولید می‌شود. علی زمانی، راوی و سینا جلالیان نیز، گزارشگر این برنامه رادیویی هستند.

علی زمانی گوینده و راوی این برنامه، درباره هدف تولید این ویژه برنامه رادیویی، بیان کرد: مستند «ملک سلیمانی» با این هدف که پس از گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، ارادت مردم ایران را به گوش مخاطبان رادیو جوان برسانیم، تولید شد.

وی افزود: در جریان سفر به شهرها و روستاهای مختلفی که پیکر شهید سلیمانی از آن مسیر تشییع شده بود رفتیم. آنچه برای ما با ارزش بود، علاقه‌ وصف ناشدنی مردم نسبت به این شهید بزرگوار بود که غمِ نبود این مرد را در صدای آن‌‌ها می‌توان به وضوح فهمید.

علی زمانی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی گفت: حضور ما در مشهد با گفتگو با مردم و خادمان حرم امام رضا، همراه شد. در حرم امام رضا با خادمین حرم گفتگو کردیم و از اتفاقات روز تشییع پیکر شهید سلیمانی را جویا شدیم، نکته‌ قابل توجهی که در گفتگو با مردم در حرم امام رضا و خیابان امام رضا که منتهی به حرم است، برخوردیم، حضور عموم همسایگان حرم رضوی در مراسم تشییع شهید سلیمانی بود.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است