بتی وایت کمدین محبوب آمریکا در ۹۹ سالگی درگذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۱

بتی وایت کمدین محبوب آمریکا در ۹۹ سالگی درگذشت

بتی وایت بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال های «دختران طلایی» و «نمایش مری تایلر مور» شناخته می شد، در 99 سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از الجزیره، بتی وایت کمدین افسانه ای و محبوب آمریکایی که دوران فعالیتش دهه ها به طول انجامید روز گذشته ۳۱ دسامبر در ۹۹ سالگی درگذشت. جف ویتجاس مدیر برنامه های وایت و دوست صمیمی این بازیگر در بیانیه ای خبر درگذشت وایت را به مجله پیپل اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: با وجود اینکه بتی در آستانه ۱۰۰ سالگی بود، گمان می کردم او برای همیشه زنده خواهد ماند. دلم برای بتی خیلی خیلی تنگ می شود. فکر نمی کنم او از مرگ می ترسید چون خیلی دوست داشت آلن لادن شوهر محبوبش را دوباره ببیند و پیش شوهرش باشد.

به گفته وبسایت تی ام زد، وایت صبح روز جمعه ۳۱ دسامبر در خانه اش در حالی که تنها سه هفته تا تولد ۱۰۰ سالگی اش مانده بود، درگذشت. البته علت مشخصی برای مرگ این بازیگر اعلام نشده است.

بتی وایت بیشتر برای نقش های به یادماندنی اش در سریال های «دختران طلایی» و «نمایش مری تایلر مور» شناخته می شد. او در چندین دهه فعالیت بازیگری اش راه را برای سایر بازیگرها و کمدین های زن در عرصه بازیگری هموار کرد.

وایت در مراسم اعطای جوایز امی سال ۲۰۱۸ جایی که در آن به واسطه حرفه طولانی مدتش مورد تجلیل قرار گرفت، گفت: باور کردنی نیست که من هنوز در این حرفه هستم و شما هم مرا تحمل می کنید.

این بازیگر در آخرین توییت زندگی خود، سه روز قبل از مرگش در تاریخ ۲۸ دسامبر نوشته بود: تولد صد سالگی ام…نمی توانم باورم که این روز دارد می آید، ضمنا مجله پیپل نیز به مناسبت آن برای من گرامیداشتی برپا کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است