ماکان بند و موسسه آوازی نو به رفتار خانم بازیگر واکنش نشان دادند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

ماکان بند و موسسه آوازی نو به رفتار خانم بازیگر واکنش نشان دادند

اعضای گروه ماکان بند، شب گذشته پنج‌شنبه 9 دی ماه و پیش از آغاز کنسرت‌شان، با قرائت متنی نسبت به رفتار نامناسب خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داده و این رفتار را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار موسقی صبا، با از سرگیری کنسرت‌های موسیقی، گروه ماکان بند نیز در هفته گذشته کنسرت‌هایش را آغاز کرد.

در دومین سانس از اولین روز اجراهای این گروه که روز ۶ دی ماه در تالار وزارت کشور روی صحنه رفتند، مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون که با امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند در سریال «جزیره» همبازی است مهمان این کنسرت بود که حضور و رفتار خارج از عرف او روی سن، حواشی و مشکلاتی را برای این گروه و شرکت آوازی نو در پی داشت.

شب گذشته (پنج‌شنبه ۹ دی ماه) گروه ماکان بند پیش از آغاز اجرایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان بند، متنی را در راستای انتقاد از رفتار مینا وحید در کنسرت‌ قبلی‌شان قرائت کرد.

همچنین موسسه فرهنگی هنری آوازی نو به عنوان برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند، متنی را به طور رسمی و در راستای محکوم کردن رفتار خانم بازیگر منتشر کرد که به شرح زیر است:

«موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو به عنوان ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در تمام سال‌های فعالیت خود احترام به مخاطب رعایت قوانین و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کارخود قرار داده و همراه با هنرمندان عزیز تلاش نموده لحظاتی سرشار از نشاط اجتماعی و امیدواری را بین مخاطبان محترم موسیقی ایجاد کند.

متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه ما را متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.

پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.

در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است