پوستر «زندگی آشغالی» با طراحی طاها ذاکر رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷

پوستر «زندگی آشغالی» با طراحی طاها ذاکر رونمایی شد

نمایشنامه خوانی «زندگی آشغالی» با نویسندگی و کارگردانی نکیسا راستین در تماشاخانه استاد جوانمرد اجرا می‌شود.

به گزارش صبا،  پوستر نمایشنامه خوانی «زندگی آشغالی» نوشته و کارگردانی نکیسا راستین، با طراحی طاها ذاکر رونمایی شد.

طاها ذاکر گرافیست، کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر طراح پوستر نمایشنامه‌خوانی «زندگی آشغالی» است که قرار است از ۱۴ دی ماه در اولین دوره نمایشنامه‌خوانی تماشاخانه استاد جوانمرد برگزار شود.

این گرافیست شناخته شده که سیمرغ بلورین طراحی پوستر دو فیلم «فصل باران‌های موسمی» و «کوپال» را از جشنواره‌های دوره ۳۵ و ۳۷ فیلم فجر، در پرونده‌ی کاری دارد، پوستر نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی آشغالی» را طراحی کرده است.

کارگردانی تئاتر «انــگار در چشــمان تــو اســب می‌دود»، تهیــه‌کنندگی تئاتر «فصل شکار بادبادک‌ها»، ســاخت مستندهای «حمیــد با ه دو چشــم»، «تــک ســلولی‌ها» و «تاریــخ تشریح در ایــران» بخشی از پرونده‌ کاری این هنرمند تئاتر و گرافیک است.

«زندگی آشغالی» نوشته‌ نکیسا راستین با کارگردانی خودش در روزهای ۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ دی ماه در تماشاخانه استاد جوانمرد خوانده خواهد شد.

نقش‌های این اثر نمایشی را محمدصادق ملک، سارا پهلوانی، مهسا شیخی، مائده شهوازیان و یاسین ذاکر خواهند خواند.

شیرین افخمی‌فر به‌عنوان دستیار کارگردان، محمدصادق ملک بازیگردان، اختر تاجیک عکاس، طاها ذاکر طراح پوستر و بروشور، مهران زاغری طراح نور، صادق حسین ساخت و اجرای موسیقی و زهرا شایان‌فر به‌عنوان روابط عمومی دیگر همکاران این پروژه هستند.

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: دختر آشغالی که نطفه‌اش با دستمال‌کاغذی‌های سطل آشغال بسته شده با دخترهزارچشم در پارک دوست شده‌اند. پارکی که پسرزغالی با زغال کشیده. رفتگر آخرین بازمانده از نسل انسان روی زمین است و عاشق دخترآشغالی‌ ولی تنها همدمش، خانم سیستم عامل، اپلیکیشنی‌ست که روی تبلتش نصب شده و برای رسیدن رفتگر به آشغالی کارشکنی می‌کند…

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این نمایشنامه‌خوانی را از طریق سایت تیوال و در صفحه ویژه اجراهای نمایشنامه‌خوانی تماشاخانه استاد جوانمرد تهیه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است