تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مروجان کتاب‌خوانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مروجان کتاب‌خوانی

مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی تا پایان شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، محسن حاجی زین العابدینی دبیر اجرایی ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی گفت: ارسال آثار به  این دبیرخانه تا سی و یکم  شهریور ماه تمدید شده است. پیشتر بر اساس فراخوان اعلام شده مهلت ارسال آثار تا نیمه شهریورماه بود، اما با توجه به استقبال عمومی از جشنواره مروجان کتاب خوانی تا پایان شهریور ماه تمدید شد. تا کنون بیش از یکصد فرد و گروه ترویج کتابخوانی در این رویداد شرکت داشتند.

او هدف از برگزاری این جشنواره را تاثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم عنوان کرد و توضیح داد: ایجاد خلاقیت و نوآوری در شیوه‌های کتاب‌خوانی، ایجاد مشارکت میان مردم و چهره‌ها برای افزایش میزان کتاب‌خوانی، اثربخشی فعالیت‌های کتاب خوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی جامعه و ایجاد الگوهای کاربردی برای سایر مناطق کشور از دیگر اهداف این جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی افزود: مدارک لازم برای شرکت در ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی شامل معرفی برنامه در قالب فرم‌های شرکت در جشنواره، مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قراردادها در قالب‌های مختلف چاپی یا الکترونیک است.

حاجی زین العابدینی خاطرنشان کرد: شبکه گروه‌های ترویج کتاب‌خوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی را پس از داوری انتخاب، معرفی و از آن ها تجلیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است