شب‌نشینی هنرمندان و نویسندگان در نخستین «قرار» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷

شب‌نشینی هنرمندان و نویسندگان در نخستین «قرار»

نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «قرار» 4 دی ماه با موضوع «شب نشینی ایرانی» برگزار شد.

به گزارش صبا، نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «قرار»، شب گذشته ۴ دی ماه با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران و روزنامه‌نگاران توسط موسسه خط سوم هنر برگزار شد.

در نخستین برنامه «قرار» که با عنوان «شب نشینی ایرانی» برگزار شد جمشید هاشم‌پور، رضا بنفشه‌خواه، نیما رییسی، مجید واشقانی و تعدادی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.

این برنامه که توسط موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر برگزار شد، قرار است شنبه اول هر ماه با پرداختن به یک موضوع فرهنگی و هنری برگزار شود.

در این برنامه رضا بنفشه‌خواه ضمن روایت دو خاطره و خوانش یک شعر، آرزو کرد که همه مردم زندگی عاری از جنگ و خشونت داشته باشند. همچنین سعید اسلام‌زاده گوینده رادیو با همراهی موسیقی به حافظ خوانی پرداخت.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این برنامه، در «قرار»های بهمن و اسفند ماه دو موضوع «هنر و جشنواره‌ها» و «اکسپو و حضور ایران» با حضور هنرمندان و منتقدان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گروه تولید برنامه رادیویی «پرانتز باز» و گروه تولید پادکست «سیمیا» و نیز عوامل نمایش «پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده دیگر» از مهمانان ویژه قرار شب نشینی ایرانی بودند.

علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه‌نگار، محسن حکیم معانی نویسنده، مارال دوستی مجری و برنامه‌ساز رادیو‌، میثم عبدی کارگردان تئاتر، مژگان خالقی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما، فرناز شهید ثالث نویسنده و گوینده، سعید اسلام زاده روزنامه‌نگار و گوینده، حسین تبریزی کارگردان تلویزیون، نغمه دانش روزنانه‌نگار، فرانک آرتا روزنامه‌نگار، سعید زارع محمدی شاعر، ندا کوهی بازیگر، حسین اسدی مجری تلویزیون و تعدادی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر ازجمله حاضران در نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «قرار» بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است