۱۰ روز دیگر بازی‌ام در فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز می‌شود

جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: تا 10 روز دیگر جلوی دوربین ابراهیم حاتمی‌کیا خواهم رفت. این فیلم سینمایی همانگونه که در خبرها آمده «خروج» نام دارد و قرار است به اتفاقی بپردازد که با آلام مردم پیوند خورده است.

وی افزود: پرونده کاری من نشان می دهد که من با اکثر بچه‌هایی که در دهه 60 اوج گرفته‌اند، تجربه همکاری دارم، اما تا به امروز با حاتمی کیا کار نکرده بودم برای همین خیلی خوشحالم که در این فیلم سینمایی حضور خواهم داشت.

الماسی تاکید کرد: من شخصیت حاتمی‌کیا را دوست دارم چون آرمان هایش را می‌پسندم، برای همین طبیعی است که فیلم‌هایش را هم دوست داشته باشم، زیرا وی از آن دسته سینماگرانی است که باورهایش را در آثارش می‌توان دید.

وی تاکید کرد: از دیدگاه من حاتمی‌کیا انبوهی از اعتبار برای خودش و سینمای ایران است، چون هیچگاه کاری نساخته که در آن دغدغه گیشه وجود داشت باشد. وی فیلم می‌سازد برای اینکه می خواهد قدمی برای کشورش بردارد.

وی در انتها تاکید کرد: تا 10 روز دیگر بازی من در این کار شروع خواهد شد اما پیش از آن بارها فیلمنامه را خوانده و خواهم خواند تا بتوانم بهترین نقش آفرینی را داشته باشم.

انتهای پیام/