می‌خواهی بدانی آخرین چیزی که او به من گفت چه بود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۹
معرفی کتاب؛

می‌خواهی بدانی آخرین چیزی که او به من گفت چه بود؟

کتاب «آخرین چیزی که او به من گفت» نوشته ورا دِیو با ترجمه‌ سید رضا حسینی به همت نشر آموت به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «آخرین چیزی که او به من گفت» نوشته ورا دِیو با ترجمه‌ سید رضا حسینی به همت نشر آموت منتشر شد.

در توضیح این کتاب آمده است: «آخرین چیزی که او به من گفت با ضرباهنگی تند، چرخش‌هایی حیرت‌آور و برخورداری از عناصر پُررنگ یک درام خانوادگی، یک رمان رازآلود و مسحورکننده است که قطعا با پایان غم‌انگیز خود خواننده را شوکه خواهد کرد.»

در خلاصه این کتاب می‌خوانیم: «دنیای «هانا هال» زمانی زیر و رو می‌شود که دختربچه‌ای درِ خانه‌شان را می‌زند و یادداشت شوهرش را به دستش می‌دهد. پیام این یادداشت کوتاه و مبهم است: «مراقب دخترم باش.» هانا که تازه یک سال است مرد آرزوهایش را یافته است به یک‌باره او را از دست می‌دهد. اوئن مایکلز در پی بروز رسوایی مالی در شرکتی معروف که در آنجا به کار برنامه‌نویسی اشتغال دارد، ناپدید می‌شود.

ماموران اف‌بی‌آی و یک پلیس قضایی آمریکا برای تحقیق درباره‌ی این رسوایی به سراغ هانا می‌آیند و ماجرای این رسوایی خبر اول همه‌ی رسانه‌ها می‌شود و هانا تازه متوجه می‌شود همسرش آن مردی که او فکر می‌کرد، نبوده است.

اکنون هانا هال با دو مسئولیت دشوار روبه‌روست: حل معمای پیچیده‌ ناپدید شدن شوهرش، و حفاظت از تنها فرزند او که از قضا اصلا میانه‌ خوبی با هانا ندارد.»

آسوشیتدپرس در تعریف این رمان آورده است: رمانی با ضرباهنگی تند درباره‌ فداکاری‌هایی که ما برای عزیزان‌مان می‌کنیم.

«آخرین چیزی که او به من گفت» در ۴۲۸ صفحه و با قیمت ۱۱۵ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است