آقای حکایتی به «بسته پیشنهادی» می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸

آقای حکایتی به «بسته پیشنهادی» می‌آید

بهرام شاه محمدلو جمعه ۳ دی ماه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می آید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، بهرام شاه محمدلو مجری و برنامه ساز حوزه کودک و نوجوان که بسیاری او را با عنوان «آقای حکایتی» و قصه گویی هایش می شناسند، جمعه ۳ دی ماه به برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو می آید.

شاه محمدلو کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که سال ها در عرصه بازیگری تئاتر و همچنین آثار عروسکی چه برای تلویزیون و چه در صحنه تئاتر فعالیت کرده است.

بسیاری از جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ او را با مجموعه نمایش «زیر گنبد کبود» به خاطر دارند که هر بار حکایت یا قصه ای را با حضور چند بازیگر برای مخاطبانش تعریف می کرد.

شاه محمدلو سال هاست در تلویزیون برنامه سازی نکرده و چند سالی است که در هیچ برنامه های تلویزیونی نیز حضور نداشته است و حالا قرار است در برنامه این هفته «بسته پیشنهادی» که با موضوع قصه گوی خوب روی آنتن می رود، حضور پیدا کند.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی جمعه شب ها ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه دو پخش می شود.

محمد جباری سردبیری برنامه را بر عهده دارد و این برنامه هر هفته آیتم های مختلفی از جمله «پیگیری هفته»، «پیشنهاد ما» و «پیشنهاد شما» دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است