نخستین اجرای «افرای ژاپنی» ویژه انجمن عکاسان خانه تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۱

نخستین اجرای «افرای ژاپنی» ویژه انجمن عکاسان خانه تئاتر  

نمایش «افرای ژاپنی» با طراحی و کارگردانی حسین کشفی اصل، نخستین اجرای خود را به اعضای انجمن عکاسان خانه تئاتر اختصاص می دهد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «افرای ژاپنی» نوشته مسعود هاشمی نژاد است که از تاریخ ۲۶ شهریور به مدت سی شب در تماشاخانه هامون روی صحنه می رود و در نخستین شب اجرا، پذیرای اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر می شود.
این نمایش با تهیه کنندگی مریم محمودزاده اجرا می شود و الهه افخمی نیز به عنوان دستیار کارگردان حضور دارد.
بازیگران این نمایش عبارتند از حمید رحیمی، زری کریمی، کیمیا جواهری، فرزاد برهمن، تینا هاشمی و حسین کشفی اصل.
موسیقی نمایش «افرای ژاپنی» توسط فرزاد برهمن و آرزو لشگری ساخته شده است.
رضا خضرایی طراح نور، زری کریمی طراح لباس، کیمیا جواهری طراح گریم، محمد مصیبی مجری گریم، اشکان قازانچایی طراح پوستر و بروشور نمایش، مهدی عمادی عکاس، امیر قالیچی روابط عمومی، کوروش ابراهیم زاده امور بین الملل و پیمان شیخی مشاور رسانه نمایش هستند.
نمایش «افرای ژاپنی» روایتگر داستان یک شب نشینی بی سرو ته و تقابل دو زوج است که در پایان منجر به برملا شدن رازهایی بین آنها می شود.
این نمایش برگرفته از نمایشنامه «سه روایت از زندگی» نوشته یاسمینا رضا است و مسعود هاشمی نژاد، فضایی کاملا جدید و نو از این اثر خلق کرده که برای تماشاگر ایرانی فضایی ملموس تر داشته باشد.
علاقه مندان به تماشای نمایش «افرای ژاپنی» می توانند از ۲۷ شهریور الی ۲۶ مهر ماه، هر شب ساعت ۲۱ به جز شنبه ها به تماشاخانه هامون به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی پلاک ۲۹۲ مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است