گزارش یک «مادرکشی» در شبکه مستند/ کارگردان «ایساتیس» مهمان «به اضافه مستند» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷

گزارش یک «مادرکشی» در شبکه مستند/ کارگردان «ایساتیس» مهمان «به اضافه مستند» شد

مستند «مادرکشی» در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» پخش شده و بحران آب در ایران با حضور علیرضا دهقان بررسی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، چهل و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «مادرکشی» به کارگردانی کمیل سوهانی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «مادرکشی» نگاهی آسیب‌شناسانه به وضعیت حکمرانی آب در ایران داشته و روایتگر «بحران آب» شده است. در این فیلم، بحران بی‌آبی از دیدگاه کشاورزان، صنعت‌گران و سایر مشاغل مرتبط به تصویر کشیده شده و علت‌های ایجاد بی‌آبی و پیامدهای آن مورد بررسی قرار گرفته است.

این فیلم مستند اولین بار در نهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد که با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شد و اکنون این اثر برای اولین بار از تلویزیون ‌و در برنامه «به اضافه مستند» پخش می‌شود.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور علیرضا دهقان، مستندساز و فعال محیط زیست برگزار می‌شود و او درباره بحران آب در ایران، دلایل رخداد و راهکارهای برون رفت صحبت می‌کند. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱ دی ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۳ دی ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است