فیلم «چپ، راست» فعلا اجازه اکران ندارد/ اصلاحیه‌ها ابلاغ شده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳

فیلم «چپ، راست» فعلا اجازه اکران ندارد/ اصلاحیه‌ها ابلاغ شده است

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت که فیلم «چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاحات دارد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: فیلم سینمایی «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی برای نمایش عمومی، نیاز به اعمال یک‌سری اصلاحات دارد و این موضوع به شورای صنفی نمایش هم، کتبا اعلام شده است. این فیلم در دولت قبل هم از سوی شورای پروانه نمایش مشمول اصلاحات شده بود که بخشی از آن اصلاحات از آن زمان همچنان، صورت نگرفته است.

او ادامه داد: تاکید سازمان سینمایی بر حل مشکلات فیلمسازان و صاحبان آثار از جمله فیلم «چپ، راست» است تا از طریق تعامل دوسویه برخی ایرادات و اشکالات مطرح شده از سوی شورای پروانه نمایش قبلی و کمیته بازبینی رفع شود تا سینماها شاهد تداوم رونق و اکران آثار جدید باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل تهیه کنندگان خاطرنشان کرد: طبیعی است تا زمانی که اصلاحات پیشنهادی شورا صورت نگیرد به اکران عمومی نمی‌رسد.

او یادآور شد: در دو جلسه قبل شورای صنفی نمایش از سوی نماینده سازمان سینمایی در شورای صنفی این موضوع به طور شفاها در شورا اعلام شد و هفته گذشته نیز طی نامه‌ای کتبی به شورا و پخش کننده فیلم ابلاغ شد.

فرجی در پایان اظهار کرد: در جلسه‌ای که در روز شنبه ۲۷ آذر با حضور منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم در دفتر معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تشکیل شد، این موضوع به او هم ابلاغ شد که تا زمان انجام اصلاحات روی فیلم، نمایش آن از سوی سازمان سینمایی مورد پذیرش نیست و باید پس از انجام اصلاحاتی که ابلاغ شده، برنامه‌ریزی برای اکران آن انجام شود، لذا تا انجام اصلاحات فیلم و بازبینی آن توسط شورای صدور پروانه نمایش، امکان اکران این فیلم وجود ندارد. از میان فیلم‌های سینمایی موجود چند مورد نیازمند اصلاح بودند که برخی با همکاری و تعامل صاحبان آثار اکران شدند و برخی در نوبت اکران هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است