«رام کردن زن سرکش» حال دل‌تان را خوب می‌کند/ یک کُمدی خانوادگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
میثاق یوسفی در گفتگو با صبا:

«رام کردن زن سرکش» حال دل‌تان را خوب می‌کند/ یک کُمدی خانوادگی

کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» از سختی های تولید این اثر گفت.

میثاق یوسفی کارگردان نمایش «رام کردن زن سرکش» نوشته داوود فتحعلی بیگی که از ۱۴ آذرماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه است در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا درباره انتخاب این نمایشنامه برای اجرا گفت: این نمایشنامه برای من بسیار جذاب بود و جزو افتخارهایم کار کردن متنی به نوشته داوود فتحعلی بیگی است.

او افزود: کمدی‌ای که ما در این نمایش با آن روبه رو هستیم کمدی ای بسیار دلنشین و روان است که هر نوع سلیقه ای را در بر می گیرد.

یوسفی گفت: اصولا کار کردن آثار رئالیستی کمی سخت است چون کاراکترهای نمایشنامه از دل همین مردم بیرون آمدند و نمی شود از نظر بازی بازیگر ها به تماشاگر دروغ گفت.

این کارگردان تئاتر دزباره کار کردن در اوضاع فعلی تئاتر بیان کرد: کار کردن در این شرایط بسیار پر ریسک است و دائما امکان دارد که یکی از بازیگران و یا عوامل کار به ویروس کرونا مبتلا شود که هم کار از لحاظ زمانی کار به تعویق می افتد و از همه مهم تر سلامت جسمانی دوستان برای کار تئاتر بسیار حائز اهمیت است، ولی تمام این ها بخشی از شغل ماست و ما پذیرفته ایم که مثل دیگر اقشار جامعه باید کار کنیم و البته ناگفته نماند که حال دل ما گروه های تئاتری با حمایت مردم خوب می شود چون ما با عشق برای مردم کار می‌کنیم.

کارگردان نمایشنامه خوانی «استقلال پشت پرده» اظهار کرد: در کار های اولم سختی های زیادی برای گرفتن مجوز کشیدم  اما با توجه به همراهی مرکز هنرهای نمایشی روند مجوز گرفتن به صورت دور کاری برای گروه تئاتری راحت تر شده است اما به عنوان عضوی از یک گروه تئاتری خواستار این هستم تا در سطح عمومی جامعه فرهنگ تئاتر دیدن جا بیفتد و این فضا را با توجه به بودجه های کم گروه های تئاتری ایجاد کنند که تبلیغات آسان تر و گسترده تری داشته باشند.

کارگردان نمایشنامه خوانی «رسیدن دیر هنگام» گفت: تئاتر کار کردن در این شرایط سودی برای گروه های تئاتری که دستشان رو زانوی خودشان است، ندارد و فقط عشق است که دلیل اجرا می‌شود و سعی کردیم تا برای مخاطبان کم ترین هزینه برای تهیه بلیت را در نظر بگیریم.

میثاق یوسفی در پایان عنوان کرد: برای اجرای این کار زحمت زیادی کشیده شده و این کار حاصل تلاش چندین ماه رفت و آمد یک گروه بیست و اندی نفره است و  خوشحالم می شوم با حضورتان از ما حمایت کنید تا برای ساعاتی حال دل تان را با دیدن یک اثر کمدی خوب کنیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است