گالری آرتیبیشن میزبان نمایشگاه ۴ نفره‌ «در خلوت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۵

گالری آرتیبیشن میزبان نمایشگاه ۴ نفره‌ «در خلوت»

نمایشگاه آنلاین چهار هنرمند به نام «درخلوت» در گالری آرتیبیشن برپا می‌شود.

به گزارش صبا، گالری آرتیبیش از روز جمعه ۲۶ آذرماه به صورت آنلاین، میزبان نمایشگاه چهار نفره‌ «در خلوت» شده است.

در این نمایشگاه آثار چهار هنرمند به نام‌های ترانه صادقیان، سمیرا دریا، می‌سم نژاد رسولی و ناصر محمدی به مدت ۱۰ روز تا یکشنبه ۵ دی ماه به نمایش درمی‌آید.

۴ هنرمند حاضر در این نمایشگاه، همگی از شاگردان هانیبال الخاص، نقاش و مدرس مشهور هنر هستند. هر کدام از نقاشان حاضر در این نمایشگاه با نگاهی شخصی کوشیده‌اند تا آثاری را با حال و هوای خلوت نقاشی کنند. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از نسل‌های مختلف انتخاب شده‌اند و آثارشان با موضوع و حال و هوای مشترک در کنار هم قرار گرفته‌ است.

گالری آرتیبیشن از چند سال پیش روی نمایش آنلاین آثار هنری کار می‌کند تا اینکه با بروز همه‌گیری ویروس کرونا تمایل به برگزاری نمایشگاه‌های آنلاین بیش‌تر شد و این شکل جدید نمایش ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشت.

هانیبال الخاص، یکی از تأثیرگذارترین نقاشان و مدرسان هنر به حساب می‌آید که سال‌ها در هنرستان، دانشکده و به صورت خصوصی به تربیت و آموزش هنرمندان مشغول شده بود. او در سال ۱۳۸۹ در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

نمایشگاه «در خلوت» از روز جمعه ۲۶ آذر، آغاز و تا روز یکشنبه ۵ دی، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی طول شبانه‌روز به نشانی وب‌سایت گالری آرتیبیشن به نشانی www.artibition.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است