مسئولان صدا و سیما باید پاسخگوی عملکردهای خود باشند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹

مسئولان صدا و سیما باید پاسخگوی عملکردهای خود باشند

احسان محمد حسنی در ادامه موضع گیری های خود درباره موضوع نقد مدیریت صدا و سیما یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، احسان محمد حسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج یادداشتی را درباره موضوع های اخیری که حول محور نقد مدیریت صدا و سیما مطرح شده، نوشته است.

متن نوشته بدین شرح است:

«هوالحق

محضر جوانمردان گمنام و بی نشانِ وادی مظلومِ فرهنگ و هنر انقلاب

با شنیدن صدای هلهله و پایکوبی دشمن از اردوگاه عمرسعد ها و حرمله های زمان، ضمن حفظ نکات و دغدغه های مطرح شده در یادداشت اخیرم که جز از سر خیرخواهی و اصلاح، نوشته نشد، ادامه این مباحث انتقادی را درفضای عمومی، مدبّرانه نمی دانم.

واضح است هدف و چارچوب موضوعات، نقدِ به جا و شفاف عملکرد جام جم نشینانِ سیمای جمهوری اسلامی ایران بوده که مع الاسف بابرداشت های احساسی، هیجان زده و نا جوانمردانه، به سمت و سوی دیگری منحرف شد.

همچنان به موسپید کرده های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به ویژه علمدارانِ امینِ رهبر معظم انقلاب، با اخلاص و احترام نگاه می کنم و معتقدم، اگر به کارنامه قریب به سه دهه تلاش های این عزیزانمان، انتقادی هم هست، این نکات را باید در فضا و مجال دیگری که مانع بهره برداری خنّاثان شود ارائه کرد.

به حمدالله سابقه و کارنامه این برادرتان از «موسسه عاشورا» تا «سازمان اوج» در نبرد و رویارویی با اولیاء الشیطان، جز تبعیت محض از ولی و نائب امام عصر(عج) نبوده و این ایستادگی در مسیر حق میسّر نبود الّا به یاری شما همرزمانِ نازنینم و دعای خیرِ خانواده های شهیدانِ به خاک و خون غلطیده محور مقاومت.

ای کاش مسئولین سیمای سرطان زده جمهوری اسلامی نیز به جای سکوتِ معنادار و حساب شده و جاخالی دادن برای کمانه کردن تیرها به قلب تپنده انقلاب اسلامی و قرارگاهِ آزادگان و احرارِ جهان، یعنی دفتر رهبرِ عزیز انقلاب، به میدان آمده و پاسخگوی عملکردهای بعضاً فاجعه آمیز وخسارت بار خود بودند.

دلسوزانه و مشفقانه از همه دوستانِ خوبم استدعا دارم ضمن مشاهده نیشخندهای شومِ نامحرمان، مُهر ختامی بر این مجادله دشمن شادکن زده و شمشیرهای تیزمان را به سمت آورگاه نبرد آخر الزمانی، به رقص درآوریم.

برقرارباشید
عزت تان مستدام
کوچکترین سرباز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
احسان محمدحسنی»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است