«اعلان قرمز»؛ فیلمی با سه بازیگر ۲۰ میلیون دلاری! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
با آثار تصویری روز جهان آشنا شوید؛

«اعلان قرمز»؛ فیلمی با سه بازیگر ۲۰ میلیون دلاری!

فیلم «اعلان قرمز» اثر پربیننده این روزهای نتفلیکس است که البته منتقدان از آن رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، کمدی اکشن «اعلان قرمز» عنوان مشهورترین فیلم این روزهای نتفلیکس است که راوسون مارشال تربر آن را کارگردانی و تهیه کرده است.

در این فیلم دواین جانسون (راک) نقش یک مامور FBI را بازی می کند که تمایلی به تیم شدن با دزد آثار هنری سرشناس (با بازی رایان رینولدز) به منظور گرفتن تبهکار بدنام (با بازی گل گدوت) ندارد.

این فیلم که از روز ۱۲ نوامبر در نتفلیکس عرضه شده است در همان هفته اول نمایشش توانست به پربیننده ترین فیلم این پلتفرم مبدل شود.

چند نکته درباره فیلم

بودجه نهایی «اعلان قرمز» حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است که در زمان تولید فیلم، این مبلغ گرانترین بودجه ای بود که نتفلیکس برای یک فیلم بلند اختصاص داده بود. بودجه اولیه این فیلم حدود ۱۳۰ میلیون دلار بود که تاخیرهای به وجود آمده در دوره کرونا باعث افزایش آن شد.

گفته می شودT سه ستاره این فیلم هر کدام بیش از ۲۰ میلیون دلار دستمزد برای این کار دریافت کرده اند.

تام کروز، نیکلاس کیج و کیانو ریوز سه ستاره ای بودند که برای نقش هایی که در نهایت به جانسون و رینولدز رسید، در نظر گرفته شده بودند. نیکلاس کیج قرار بود نقش دواین جانسون را بازی کند.

نقدهای کوتاه از فیلم

اغلب منتقدان فیلم «اعلان قرمز» را فیلم کم ارزشی خوانده اند. این اثر تازه نتفلیکس در وبسایت «راتن تومیتوز» امتیاز نازل ۳۶ درصد را دریافت کرده است. با این حال منتقدانی همچون استیون رومی نیز از فیلم رضایت داشته اند. این منتقد درباره فیلم نوشت: فیلم ۱۱۷ دقیقه ای «اعلان قرمز» را در یک بعد از ظهر بارانی دیدم. فیلم برای آن لحظه و آن مکان اثری بی نقص بود. سکانس پایانی فیلم نوید یک دنباله را می دهد امیدوارم که همین اتفاق هم رخ بدهد.

کریستی پوچکو منتقد فیلم نشریه «ماشابل» نوشت: فعالیت های مغزی تان را تعطیل کنید و از دیدن فیلم لذت ببرید، فقط همین.

شاوان ادواردز خطیب منتقد «فاکس۴ کانزاس سیتی» درباره فیلم گفت: سه تا از محبوب ترین بازیگرانم در این حرفه، در فیلم هستند با این حال در پایان فیلم از هر سه نفرشان متنفر شدم. طرح و قصه فیلم از بازی ها ضعیف تر است.

ریچارد لاوسن منتقد «ونیتی فیر» نیز فیلم را ضعیف و کسل کننده خواند.

جکی کوپر دیگر منتقدی بود که فیلم را دوست داشت، او درباره این کار در وبسایت شخصی خود نوشت: گروه بازیگری بی نقص و فیلمی متعادل بین کمدی و هیجان. منتظر دنباله «اعلان قرمز» هستم.

مصطفی علوی

انتهای پیام/

«بلفاست»؛ ایستاده در جایگاه یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱

«تل‌ماسه»؛ تجربه سفری هیجان‌انگیز به سوی آینده‌ای شگفت‌انگیز

«بازی مرکب»؛ مجموعه‌ای پیچیده که به تماشاگرانش کابوس هدیه می‌دهد

«قدرت سگ»؛ وسترنی اسرارآمیز با دستاوردی شگفت‌انگیز برای جین کمپیون

«تل‌ماسه»؛ تجربه سفری هیجان‌انگیز به سوی آینده‌ای شگفت‌انگیز

«بازی مرکب»؛ مجموعه‌ای پیچیده که به تماشاگرانش کابوس هدیه می‌دهد

«قدرت سگ»؛ وسترنی اسرارآمیز با دستاوردی شگفت‌انگیز برای جین کمپیون

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است