مدیریت تالار هنر عوض شد/ حسین موذن رفت و جلیل رفیعی آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹

مدیریت تالار هنر عوض شد/ حسین موذن رفت و جلیل رفیعی آمد

با حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی جلیل رفیعی به عنوان سرپرست تالار هنر منصوب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، روز گذشته دوشنبه ۲۲ آذر ماه طی مراسمی با حضور مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی، حسین موذن مدیر تالار هنر و کارمندان این مجموعه جلیل رفیعی نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان سرپرست تالار هنر معرفی شد.

در حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به جلیل رفیعی آمده است: «تالار هنر به عنوان یکی از اصلی‌ترین سالن‌های تخصصی تئاتر کودک و نوجوان نقش موثری در تولید و اجرای آثار نمایشی مناسب برای این گروه سنی دارد.

توجه به کودکی و آفرینشگری رویا و خیال برای بچه‌های این سرزمین امری بسیار پراهمیت است و نظر به تجربه و شایستگی ارزنده جنابعالی در عرصه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان سرپرست تالار هنر منصوب می‌شوید.

بدیهی است توجه به بیانیه گام دوم انقلاب موردنظر مقام معظم رهبری تعامل سازنده با مجموعه اداره کل و رعایت قوانین و مقررات اداری از جنابعالی مورد انتظار می‌باشد.

امید می‌رود در سایه الطاف خداوند مهربان و با همکاری هنرمندان پرتلاش تئاتر کودک ونوجوان و همکاران مجموعه شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش فعالیت تالار هنر و روزهای امیدبخش تئاتر کودک و نوجوان باشیم.»

جلیل رفیعی نویسنده و کارگردان تئاتر و  دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است که در چند آموزشگاه آزادبه تدریس تئاتر می‌پردازد.

رفیعی پیش از این کارشناس رسمی تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس تئاتر استان یزد، مسئول امور هنری شهرستان یزد، مسئول امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد استان یزد بوده است.

حسین موذن پیش از این سرپرست تالار هنر بود که در این مراسم از زحمات وی قدردانی شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است