۷ معیار مهم برای انتخاب کیف دستی مردانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۰

۷ معیار مهم برای انتخاب کیف دستی مردانه

معیار انتخاب کیف مناسب با توجه به استایل شما می باشد تا ظاهری کاملاً خاص برای خود ایجاد کنید.

 

مردان حرفه ای پرمشغله به یک کیف نیاز دارند، شما می توانید وسایل اولیه را در آن حمل کنید و چیزی را که نیاز دارید باقی نمی گذارید. بازار کیف دستی مردانه در حال جهانی شدن است، بنابراین زمان تصمیم گیری فرا رسیده است – طرح های مختلفی وجود دارد، بیایید به شما کمک کنیم بهترین کیف را برای خود پیدا کنید.

 مدل کیف دستی مردانه مناسب برای من چیست؟

به گزارش واحد بازرگانی صبا، هنگام خرید کیف دستی مردانه خود، مهم است که کیفی را پیدا کنید که اندازه، شکل، پارچه، رنگ و دوام مناسب شما را داشته باشد. اگر لازم است تمام یادداشت های قرار ملاقات یا تبلت خود را در یک کیف حمل یا حتی یک کیسه کاغذی برای کار حمل کنید، وقت آن است که روی یک کیف پول سرمایه گذاری کنید. کیف های مردانه تلاقی بین کیف های سبک قدیمی و کیف های کراس بادی هستند، اگر از پارچه مناسب انتخاب شوند، می توانند هم مدرن و هم حرفه ای به نظر برسند. کیف‌های دستی مردانه می‌توانند همه چیز را در خود جای دهند و آن را صاف نگه دارند و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کنند – اگر اسناد A4 برای یک جلسه یا لپ‌تاپ داشته باشید ایده‌آل است. چرم را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که برای دفتر کار شیک و مناسب به نظر می رسید.

  کدام رنگ متنوع ترین است؟

اگر به دنبال یک کیف روزمره و در عین حال هوشمند هستید که مناسب زندگی کاری شما باشد و بتوانید در اوقات فراغت خود از آن استفاده کنید، باید به رنگ آن فکر کنید. چه چیزی را بیشتر می پوشید؟ لباس گاه به گاه کار شما در شلوار جین و پیراهن – اگر چنین است، شاید یک کیف شکلاتی، شاه بلوطی یا کیف با سایه غنی از قهوه ای برای شما مناسب باشد. اگر همیشه کت و شلوار خاکستری می پوشید، قهوه ای احتمالا آن را کاهش نمی دهد، مشکی، آبی سرمه ای یا سبز زیتونی را در نظر بگیرید. همچنین لباس های روزمره شما، آیا برای محل کار و بیرون رفتن به کیف متفاوتی نیاز دارید یا می توانید حداکثر یک کیف را بزرگ کنید تا در هر دو جا جا شود؟ خیلی سوال!

جنس، آیا پارچه مناسبی برای کیف مردانهدستی مردانه وجود دارد؟

هنگام انتخاب کیف دستی مردانه، جنس آن مهم است. اشتباه کنید و می توانید در یک لحظه با یک کیف از یک مرد شیک به مرد دیگر بروید. نحوه استفاده از کیف انتخابی خود را ارزیابی کنید. آیا این برای برداشتن مهمترین چیزها در باشگاه است؟ برای مدارک کار، لپ تاپ یا مسافرت؟ کیف های چرم طبیعی احتمالا شیک ترین و بادوام ترین کیف ها هستند. آنها ممکن است گران تر باشند، اما برای ماندگاری طراحی شده اند، آنها همچنین هدیه ای عالی هستند. کیف چرمی، کیف مسافرتی یا کوله پشتی شیک و شیک به نظر می رسند و حس کلاسیک را به هر مجموعه ای اضافه می کنند.

کیف دستی چرم

کیف چرم مردانه

چرم پیچیده، سخت و کلاسیک، تقریباً برای هر سبک کیفی گزینه ای عالی است. بله، انتخاب چیزهای تقلیدی می تواند وسوسه انگیز باشد، اما ما از شما می خواهیم در این مورد تجدید نظر کنید. اگر بودجه شما تا حد واقعی افزایش یابد، نه تنها در طول سال ها به دلیل دوام بیشتر، بازدهی خوبی را در سرمایه خود خواهید دید، بلکه چرم واقعی با استفاده منظم پتینه منحصر به فرد خود را ایجاد می کند، به این معنی که کیف مردانهشما کاملاً شخصی خواهد بود. ، هم.

از آنجایی که چرم به عنوان یک پارچه لوکس در نظر گرفته می شود، حس ظریف تری را به هر کیفی می دهد، خواه کیفی شیک باشد یا کیف دستی روزمره. بنابراین، کسانی که به صورت روزانه لباس می پوشند، ممکن است بخواهند به جای آن چیزی از برزنت یا کتان یا نایلون در نظر بگیرند. همچنین شایان ذکر است که چرم قابل تنفس ترین مواد نیست، بنابراین استفاده از کیت بدنسازی مستعمل، وسایل تعریق شده و مواردی از این دست می تواند باعث شود که بوها را در پوشش داخلی به دام بیندازند، که به همان اندازه که به نظر می رسد بد است.

برزنت یا کتان

کیف دستی مردانه برزنت و کتان

برزنت یا کتان بادوام، کاربردی و مقرون به صرفه، ماده ای است که به طور گسترده ای برای کیف ها استفاده می شود – به خصوص سبک های معمولی مانند کوله پشتی، لباس های راحتی، هولد و بدنه های کراس.

دو نوع برزنت یا کتان وجود دارد که هنگام خرید باید از آنها آگاه باشید: برزنت یا کتان پارچه ای که از پنبه بافته شده با کیفیت بالا و ضخیم ساخته شده است. و برزنت یا کتان روکش دار، که به طور سنتی پنبه را با PVC پوشانده می شود، که آن را بسیار سخت، مقاوم در برابر خش و اغلب ضد آب می کند. اولی کم هزینه است و به طور گسترده توسط مارک های خیابانی و متوسط ​​استفاده می شود، در حالی که دومی توسط مارک های لوکس از Gucci تا Louis Vuitton استفاده می شود.

به طور کلی، اگر به‌دنبال چیزی هستید که به درد بخورد و بودجه‌تان کم است، به سراغ سبک کلاسیک بوم نخی بروید.

نایلون

نایلون با ارائه یک نقطه میانی خوب بین چرم و بوم، به سرعت به یک ماده مورد استفاده برای طراحان لباس مردانه معاصر تبدیل شده است. فهمیدن دلیل آن آسان است: روکش صاف و درخشندگی جزئی به آن حس برتری می بخشد. بسیار بادوام است، بنابراین در برابر سایش و پارگی روزانه به خوبی می ایستد. سبک وزن است و حمل آن را برای مدت طولانی راحت می کند. و به اندازه کافی همه کاره است که هم با خیاطی و هم با لباس های روزمره کار کند.

همه چیز از نایلون بالستیک گرفته تا ریپس استاپ و نایلون ضدآب در بازار فعلی موجود است و به لطف پیشرفت‌های پارچه‌های فنی می‌توانید مطمئن باشید که کیسه‌های ساخته شده از این ماده مدرن ماندگار هستند.

برای استفاده برای کار

کیفدستی مردانه با ارائه سبک انعطاف‌پذیر، باید کیف هر مردی باشد که برای اولین بار خرید می‌کند. خواه یک کیف با ساختار شیک را ترجیح می دهید یا یک گزینه انعطاف پذیر و انعطاف پذیر، می توانید طرح مناسب خود را انتخاب کنید. این کیف با قابلیت حمل به صورت کراس بادی برای رفت و آمد به مطب ایده آل است و اگر با دوچرخه به محل کار بروید اذیتتان نمی کند. وقتی سر کار می‌روید، دسته حمل را تغییر دهید و کیفی دو منظوره داشته باشید که هر مردی به آن حسادت می‌کند.

برای مسافرت یا تناسب اندام

کیف یا کیف چرم دستی اصل برای باشگاه و مسافرت ایده آل است و فضای زیادی را برای وسایل سنگین تری فراهم می کند که به راحتی در کیف قرار می گیرند. حمل آسان با بند یا از طریق دسته های دوتایی، این گزینه عالی برای مردانی است که در حال حرکت هستند و دوست دارند تناسب اندام خود را حفظ کنند.

لباس های گاه به گاه اوقات فراغت و لباس های غیررسمی

کیف حمل و نقل دوباره برگشته است، اینکه آیا سبک کوچک‌تری نسبت به کاری که می‌خواهید انتخاب کنید، به شما بستگی دارد – شاید به جای یک کیف ساختاری، یک چرم نرم‌تر انتخاب کنید. کیف روزمره می تواند اسباب بازی، غذا، کیف پول، غذای سگ، تبلت و تلفن همراه را در خود جای دهد و وقتی آن را با دوستان خود حمل می کنید احساس نابجا بودن نخواهید داشت. چه در بار باشید، چه در پارک یا در حال پیاده روی – کیف دستی مردانه تمام نیازهای شما را برآورده می کند

برای فضای باز عالی

کوله پشتی یک انتخاب عالی برای فعالیت در فضای باز، بازدید از باشگاه و به طور کلی روزهای بیرون رفتن است. کوله پشتی چرمی چیزها را کمی آرایش می کند و تمرین شما را به یک امر شیک تبدیل می کند.

هنگامی که اولین کیف دستی مردانه خود را خریداری می کنید، کار آسان تر می شود و هر مردی شایسته داشتن یک کیف باکیفیت است. این نه تنها تمام نیازهای روزانه شما را نگه می دارد، بلکه تضمین می کند که بدون چیزهای مهمی مانند کلید یا کیف پول از خانه خارج نخواهید شد! سبک، رنگ و پارچه مناسب را برای خود انتخاب کنید، سپس مشخص کنید که دقیقا برای چه چیزی می خواهید. وقتی آن را قفل کردید، آماده هستید که اولین کیف دستی مردانه خود را داشته باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است