جزئیات پخش سریال‌های جدید از ۴ شبکه رادیویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶

جزئیات پخش سریال‌های جدید از ۴ شبکه رادیویی

شبکه های رادیویی نمایش، سلامت، ورزش و جوان 4 نمایش رادیویی جدید پخش می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه های رادیویی نمایش، سلامت، ورزش و جوان، ۴ نمایش رادیویی جدید از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو را روی آنتن می برند.

مجموعه رادیویی «مارش نامیرا» که داستان آن به گوشه ای از نسل کشی مسلمانان بوسنیایی توسط صرب ها می پردازد را جواد پیشگر با مشاوره بهروز ناصری نویسندگی و کارگردانی کرده است.

این مجموعه رادیویی به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی شهین نجف زاده، شمسی صادقی، ایوب آقاخانی، مجتبی طباطبایی، محمدرضا علی، عباس توفیقی، سینا نیکوکار، مجید حمزه، بهرام ابراهیمی، رامین پورایمان، حمید یزدانی، بیوک میرزایی و محمد مجدزاده هر روز ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵ تکرار آن است.

«جور هندوستان» نمایش رادیویی دیگری است که علاوه بر رادیو نمایش از رادیو سلامت نیز پخش می شود.

مجموعه رادیویی «جور هندوستان» به نویسندگی هانیه نجفی و سردبیری شهلا دباغی، داستان زندگی پزشکی را روایت می کند که برای یافتن همسر اول پدربزرگش به هندوستان رفته و در آنجا گم می شود، در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که خانوادگی با گوشه هایی از زندگی برزویه حکیم و کلیله و دمنه آشنا می شوند.

این مجموعه رادیویی به تهیه کنندگی مهدیه تقی پور، کارگردانی بهرام سروری نژاد، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری جعفر جودتی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، رامین پورایمان، ناهید مسلمی، ایوب آقاخانی، حمید یزدانی، سیما خوش چشم، نوشین حسن زاده، مهرداد عشقیان، مونا صفی، آسیه گرجی و بهرام سروری نژاد هر روز ساعت ۲:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۲:۳۰ تکرار آن است.

این نمایش همچنین ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

مجموعه نمایش رادیویی «اعترافات شماره ۱۶» نیز به نویسندگی زینب آرمند و سردبیری مجید نظری نسب، درباره «روی کین» ستاره باشگاه منچستر یونایتد است که متهم می شود با تکل خشن و به عمد باعث آسیب دیدگی بازیکن تیم منچستر سیتی شده است. از سویی مطبوعات و رسانه ها را متهم به حاشیه سازی می کند و تصمیم می گیرد یک تنه در مقابل آنها بایستد.

این مجموعه رادیویی به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری علی حاجی نوروزی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی مجتبی طباطبایی، رویا فلاحی، محمد مجدزاده، مسعود زنوزی راد، احمد لشینی، مهدی نمینی مقدم، بهرام سروری نژاد، عبدالعلی کمالی، محمودرضا قدیریان، عباس توفیقی، مونا صفی، سیما خوش چشم و علی اصغر دریایی ساعت ۳ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳ تکرار آن است.

این نمایش همچنین ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن رادیو ورزش می رود.

و مجموعه نمایشی «واریر» که ساعت ۳:۳۰ و ۱۵:۳۰ از رادیو نمایش و ساعت ۲:۱۵ دقیقه از رادیو جوان پخش می شود درباره شخصی است که ژنی به نام «واریر» را از پدرش که یک قاتل زنجیره ای است به ارث برده است و در این میان اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

این مجموعه رادیویی به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی حکیمه فرهنگ مهر، تهیه کنندگی نوید جولایی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا محتشمی، گرافیک احسان پیرولیان و با هنرمندی امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، مهرخ افضلی، شیرین سپه راد، مجید حمزه، کرامت رودساز، احمد لشینی، ماندانا اصلانی، مونا صفی، امیر عباس توفیقی، محمد پورحسن، مجتبی طباطبایی و فرشید صمدی پور به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است