اکران و نقد «حکم تجدیدنظر» در فرهنگسرای ارسباران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

اکران و نقد «حکم تجدیدنظر» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمد امین کریم پور یکشنبه 21 آذر ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمدامین کریم پور یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و سپس با حضور عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «حکم تجدید نظر» آمده است: حکم تجدید نظر همیشه برای دادگاه نیست، گاهی پذیرش واقعیت و تجدیدنظر در عقاید و باور های انسان سخت تر از حکم قصاص است…

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی با حضور آرش عدل‌پرور و با معرفی مجید یلان، بازیگران این فیلم هستند.

محمدامین کریم پور کارگردان، رضا کریمی تهیه کننده و نویسنده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان پانصد و سی و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است