اصغر فرهادی از جشنواره پالم اسپرینگز جایزه‌ دریافت می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۸

اصغر فرهادی از جشنواره پالم اسپرینگز جایزه‌ دریافت می‌کند

اصغر فرهادی جایزه‌ تاثیرگذاری خلاقانه‌ در بخش کارگردانی مربوط به نشریه ورایتی را از فستیوال پالم اسپرینگز دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا، اصغر فرهادی جایزه‌ «تاثیرگذاری خلاقانه‌ در بخش کارگردانی» ورایتی را در فستیوال پالم اسپرینگز دریافت می‌کند

ورایتی جایزه‌ تأثیرگذاری خلاقانه‌ در بخش کارگردانی را که بخشی از رویداد سالانه‌ خود در فستیوال پالم اسپرینگز آمریکاست، به اصغر فرهادی اهدا خواهد کرد.

فرهادی امسال با فیلم «قهرمان» در این فستیوال حضور خواهد داشت و این جایزه، به عنوان مهم‌ترین جایزه کارگردانی این فستیوال شناخته می‌شود.

استیون گایدس، از مدیران ورایتی درباره «قهرمان» و انتخاب فرهادی برای این جایزه می‌گوید: «اصغر فرهادی، کارگردان برنده‌ى دو جایزه اسکار با فیلم «قهرمان» بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین فیلمسازان و فیلمنامه‌نویسان بین‌المللی، تثبیت کرد. جایزه بزرگ فستیوال کن تنها نقطه‌ شروع جوایز بین‌المللی این فیلم بود. همان‌طور که فرهادی با فیلم‌های «جدایی» و «فروشنده» تحسین منتقدین و رویدادهای سینمایی را برانگیخت؛ آن‌هایی که ارزش فیلمنامه‌های چند لایه‌ او و بازی‌های ماهرانه بازیگرانش را دریافتند و نقش او را به عنوان استادی که کارگردانی را بلد است و به انسانیت می‌اندیشد، دیدند.»

جایزه‌ تأثیرگذاری خلاقانه‌ ورایتی‌ در بخش کارگردانی پیش از این به رایان کوگلر، پتی جنکینز، راب مارشال، استیو مک‌کویین، جف نیکلاس، تاد فیلیپس و… اهدا شده است.

مراسم اهدای جوایز این رویداد، روز جمعه، هفتم ژانویه در پالم اسپرینگز برگزار می‌شود.

عکس: امیرحسین شجاعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است