تهیه کنندگی کار جدید شهرام مکری را می پذیرم/ فیلمنامه مهم ترین دلیل تهیه اثر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
نگار اسکندرفر در گفتگو با صبا:

تهیه کنندگی کار جدید شهرام مکری را می پذیرم/ فیلمنامه مهم ترین دلیل تهیه اثر است

نگار اسکندرفر روزنامه نگار و تهیه کننده سینما درباره اکران فیلم سینمایی «جنایت بی دقت» توضیح داد.

نگار اسکندرفر تهیه کننده و مجری طرح سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران فیلم «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری که امروز ۱۷ آذرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود، عنوان کرد: «جنایت بی دقت» قرار بود که هفته گذشته اکران شود ولی با توجه به اینکه ترافیک آثار در نوبت اکران زیاد بود بلیت فروشی این اثر برای ۱۷ آذرماه آغاز شد.

مدیر موسسه کارنامه عنوان کرد: «جنایت بی دقت» در ۲۶ سینما از جمله پردیس های سینمایی کورش، زندگی، ایران مال، مگامال و … در تهران و چندین سینما در شهرستان ها روی پرده می رود.

اسکندرفر درباره موضوع فیلم اظهار کرد: این اثر سینما در سینما در سینماست تمام لوکیشن های اثر در سینما می گذرد و در حقیقت «جنایت بی دقت» را می توان تاریخ سینما دانست.

تهیه کننده «جنایت بی دقت» گفت: اکران بین الملل اثر خیلی خوب پیش رفت و امیدواریم که در ایران نیز اکران خوبی داشته باشد..

این مجری طرح سینما و تلویزیون با اشاره به تاخیر در اکران اثر توضیح داد: تاخیر در اکران این فیلم به دلیل همه گیری ویروس کرونا بود چرا که سینماها با ترافیک شدید آثار متقاضی اکران روبرو شدند و فیلم های زیادی خیلی وقت است که در نوبت اکران هستند.

این روزنامه نگار اعلام کرد: اولین نکته ای که در تهیه یک اثر سینمایی برای من اهمیت دارد فیلمنامه آن است.

نگار اسکندرفر در پایان با اشاره به تصمیم بعدی خود برای تهیه کنندگی در سینما عنوان کرد: در این دوران کرونا خودم هم می ترسیدم جایی بروم چه برسد به اینکه کاری را شروع کنم و از آنجا که کار من چیز دیگری است تهیه کنندگی آثار را گاهی دو سه سال یکبار و بیشتر برای حمایت از فیلم اولی ها برعهده می گیرم ولی شاید اگر شهرام مکری برای ساخت فیلم جدید اقدام کند تهیه کنندگی کارش را بپذیرم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است