سفر یک روزه به شانزه لیزه ایران/ تور عکاسی لاله زار گردی برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۱

سفر یک روزه به شانزه لیزه ایران/ تور عکاسی لاله زار گردی برگزار می‌شود

تور عکاسی لاله زار گردی نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه فرادید با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نخستین رویداد حضوری کانون عکس اندیشه فرادید از ابتدای تاسیس در مرداد ماه ۱۴۰۰ با عنوان تور عکاسی لاله زار گردی با همکاری فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

تور عکاسی لاله زار گردی، اولین برنامه تهران گردی کانون عکس اندیشه فرادید به شمار می رود که با توجه به ادامه همه‌گیری ویروس کرونا در صبحگاه روز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت شامل پوشش دستکش و ماسک برپا می‌شود.

خیابان لاله زار از خیابان های قدیمی و مرکزی شهر تهران است که در اواخر دوره احمد شاه قاجار و اوایل دوره پهلوی از نمادهای نوگرایی و هنر ایران به شمار می آمد و خیابان شانزه لیزه ایران لقب گرفته بود.

گراند هتل، سینما رکس، تماشاخانه تئاتر نصر، عمارت مشیرالدوله، کوچه ملی و مسجد هدایت از جمله مناظر دیدنی هستند که در این خیابان قرار دارند و هنوز برای نسل های مختلف مردم نوستالژی های قدیم را زنده می‌کنند.

پیام احمدی کاشانی سرپرستی این رویداد را برعهده دارد و عکاسانی که تمایل به شرکت در تور عکاسی لاله زار گردی را دارند، می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه فرادید به نشانی @Andisheh.Photo.Club و همچنین شماره تماس ۰۹۰۲۳۴۴۰۷۴۴ در واتساپ پیام دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است