وزیر ارشاد ۵ حکم داد/ انتصاب ۲ مدیر زن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز دوشنبه 15 آدرماه طی احکام جداگانه‌ای الهام اکبری را به عنوان مشاور وزیر در امور آموزش فرهنگ شهروندی، عاطفه خادمی را به عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت این وزارتخانه، یاسر جلالی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر شورای آسیب شناسی مسائل فرهنگی، ابراهیم کرمانی نژاد را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شجاع را به عنوان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت این وزارتخانه منصوب کرد.

الهام اکبری دانش آموخته دکترای یادگیری الکترونیکی است و از جمله سوابق علمی وی می توان به عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، مولف و مترجم چندین کتاب در حوزه یادگیری الکترونیکی و آموزش شهروندی، مقالات بین الملی در حوزه  آموزش و یادگیری الکترونیکی و … اشاره کرد.

عاطفه خادمی متولد سال  ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی  عضو هیأت علمی دانشگاه و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

در سوابق علمی و اجرایی وی می توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

انتهای پیام/