بیست و چهارمین سالگرد انجمن مستندسازان جشن گرفته شد/ رونمایی از پیش‌نویس اساسنامه جدید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
با حضور چهره های مطرح سینمایی؛

بیست و چهارمین سالگرد انجمن مستندسازان جشن گرفته شد/ رونمایی از پیش‌نویس اساسنامه جدید

اعضای انجمن مستندسازان سینمای ایران بیست و چهارمین سالگرد تاسیس این انجمن را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، عصر روز شنبه ۱۳ آذرماه اعضای انجمن مستندسازان و برخی از چهره‌های سرشناس سینمای مستند و حوزه‌ رسانه به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس این انجمن گرد هم آمدند و و در فضایی دوستانه درباره‌ احوال انجمن مستندسازان و سینمای مستند گپ و گفت کردند.

در بخش کوتاهی از این گردهم‌آیی که با حضور بیش از ۵۰ چهره‌ مطرح سینمای مستند ایران برگزار شد، میلاد خالقی‌منش رییس هیات‌مدیره‌ انجمن مستندسازان ضمن اشاره‌ای به تاریخچه‌ شکل‌گیری انجمن و قدردانی از موسسان و مسببان افتخارات و موفقیت‌های آن، به دلایل ماندگاری انجمن با همه‌ مشکلات پس و پیش رو و چرایی دلبستگی اعضا به انجمنشان اشاره کرد.

او همچنین با اشاره به دلایل و تصمیم هیات‌مدیره برای تغییراتی در چشم‌انداز و اساسنامه‌ انجمن مستندسازان، از پیش‌نویس اساسنامه‌ جدید انجمن رونمایی کرد و ابراز امیدواری کرد که این اساسنامه در کنار سند چشم‌انداز جدید انجمن در مجمع عمومی مصوب شود.

در ادامه خالقی‌منش به برخی از مهمترین فعالیت های هیات‌مدیره سیزدهم از جمله برگزاری جشنواره روایت‌های تصویری و خبر تداوم این پروژه در آینده اشاره کرد.

پس از آن با دعوت از برخی از بزرگان انجمن مستندسازان برای اهدای تقدیرنامه و بریدن کیک سالگرد تاسیس انجمن، از برخی از همراهان انجمن در طول سال های گذشته از جمله اعضای کارگروه‌ها، خبرنگاران، مشاور حقوقی انجمن و مدیرعامل موسسه هاشور تجلیل شد.

در این دیدار که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید چهره‌های شاخص و پیشکسوت سینمای مستند همچون پیروز کلانتری، ابراهیم مختاری، رخشان بنی‌اعتماد، منوچهر مشیری، ابراهیم حقیقی، حمید احمدی لاری، ارد زند، مجتبا میرتهماسب، محسن عبدالوهاب، مهوش شیخ‌الاسلامی، ناهید رضایی، حسین طاهری‌دوست، محبوبه هنریان، فرزاد توحیدی، اسماعیل منصف، سعید رشتیان، ارسطو مداحی گیوی، مانی پتگر و برخی دیگر از مستندسازان و هنرمندان برجسته‌ کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000