دانشجویان دانشگاه سوره می‌توانند برای پایان‌نامه خود فیلم بسازند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶

دانشجویان دانشگاه سوره می‌توانند برای پایان‌نامه خود فیلم بسازند

پیرو تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سوره و پلتفرم «سینِماک»، دانشجویان رشته سینما در این دانشگاه می توانند فیلمنامه های خود را به فیلم تبدیل کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پلتفورم آموزشی و پژوهشی «سینِماک»، همزمان با روز ملی سینما، تفاهمنامه همکاری با هدف کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» منعقد شد.

براساس این تفاهمنامه دانشجویان رشته سینما در دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان پایانامه می توانند فیلم تولید کنند.

در همین راستا پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینماک» در همکاری با دانشگاه سوره تولید ۱۰ فیلم ۹ دقیقه ای را به عهده گرفته است. تامین تجهیزات فنی در مرحله فیلمبرداری برعهده سینماک بوده و دانشجویان می توانند برای پس تولید از امکانات دانشگاه سوره استفاده کنند.

زمان ارائه فیلمنامه اولیه ۲۰ آذرماه خواهد بود و پس از بررسی، پاسخ اولیه فیلمنامه های منتخب و تعیین استاد راهنما ۳۰ آذرماه اعلام می شود.

دانشجویانی که فیلمنامه های اولیه آنها انتخاب شده است تا ۱۵ دی ماه، فرصت تکمیل فیلمنامه های خود را دارند و فیلمبرداری از تاریخ ۲۰ دی ماه آغاز و در تاریخ ۱۵ بهمن ماه به پایان می رسد.

دانشجویان منتخب برای ساخت فیلم های خود، تنها ۲ روز زیرنظر استاد راهنما فرصت فیلمبرداری دارند و پس از آن در تاریخ ۳۰ بهمن ماه باید نسخه نهایی پایانامه های خود را ارائه دهند.

آثار تولید شده از طریق پلتفرم «سینِماک» نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است