فراخوان بخش عکاسی چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷

فراخوان بخش عکاسی چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، فراخوان بخش عکاسی چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش منتشر شد و درخواست‌کنندگان، عکس های ارسالی باید منحصرا مربوط به چهارمین جشنواره سراسری تئاتر کیش باشند. هر عکاس می تواند در هر بخش حداکثر ۳ قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید ارسال کنند.

اعلام نتایج مسابقه عکاسی تئاتر در مراسم اختتامیه جشنواره خواهد بود. در هر دو بخش به شکل مجزا به برگزیدگان جوایزی شامل تندیس، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش عکاسی جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ارائه مدارک لازم و ثبت ‌نام، اقدام کنند.

چهارمین جشنواره ملی تئاترکوتاه کیش، به دبیری عباس نجاری برگزار خواهد شد.

متن فراخوان به شرح زیر است:

هنر عکاسی یکی از معدود ابزارهای مصنوع دست بشر است که توانسته با وجود عمر نه چندان بلند خود در زندگی همه انسان­ها رسوخ کرده و جایگاه ویژه‌­ای پیدا کند. خصوصا در عصر حاضر که فن­اوری‌­های مدرن به قدری گرفتن عکس را سهل کرده که هر فردی اعم از خردسال – جوان و بزرگسال بدون زحمت چندانی قادر به تهیه تصاویری نسبتا کامل است. هرچند جنبه معنوی و محتوایی عکس­ ها بیشتر به نگاه دقیق و ایدئولوژیک افراد بستگی دارد تا ابزار پیشرفته.

شرکت در این مسابقه برای همه افراد آزاد بوده و متقاضیان می‌­توانند در دو بخش مسابقه‌ عکاسی از اجرا و مسابقه‌ عکاسی از پشت صحنه (رخداد های حین اجرا) شرکت کنند.

شرایط و مقررات:

تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی می­‌توانند در هر دو بخش از این مسابقه شرکت کنند و عکاسی با تلفن همراه هم پذیرفته می‌­شود.

عکس ­های ارسالی باید منحصرا مربوط به چهارمین جشنواره سراسری تئاتر کیش باشند.

هر عکاس می­تواند در هر بخش حداکثر ۳ قطعه عکس به صورت رنگی یا سیاه و سفید ارسال کند.

ادیت عکس­‌ها فقط در حد اصلاح رنگ، نور، وضوح و کادربندی توسط نرم افزار و یا امکانات موجود دوربین عکاسی مجاز است و جابه‌جایی عناصر تصویری یا تلفیق چند عکس باهمدیگر مورد قبول دبیرخانه نخواهد بود.

فایل عکس­ها می­ بایست با فرمت JPG و با کیفیت مناسب و حداکثر ظرفیت۲ مگابایت به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود. (بهتر است ابعاد عکس۲۴۰۰ پیکسل در ضلع بزرگ و با دقت ۳۰۰dpi باشد)

عکس­های ارسالی می­ بایست فاقد هرگونه علامت و نشانه اعم از آرم، نام صاحب عکس و پاسپارتو و امضا باشند.

تمامی حقوق مادی و معنوی آثار متعلق به صاحبان عکس­ها است و در صورت ارسال عکس توسط شخص یا اشخاص دیگر و احراز آن از طرف دبیرخانه عکس یا عکس­های مورد نظر از دور قضاوت داوران خارج خواهد شد.

برگزارکننده حق استفاده از عکس ­های منتخب را با ذکر نام عکاس برای چاپ در کتاب و بروشور و نیز ترتیب دادن نمایشگاه ­ها در داخل یا خارج از کشور برای خود محفوظ می­ دارد، منوط بر آن­که نام کامل جشنواره نیز ذکر شود.

همچنین دبیرخانه نیز با حفظ نام عکاس مجاز به استفاده از عکس‌ها در راستای هویت بصری جشنواره است.

تکمیل فرم شرکت و ارسال عکس به دبیرخانه به منزله قبول مقررات توسط شرکت کننده است.

اعلام نتایج مسابقه عکاسی تئاتر در مراسم اختتامیه خواهد بود.

در هر دو بخش به شکل مجزا به برگزیدگان جوایزی شامل تندیس، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

توضیح:

در این بخش عزیزان علاقه‌مند از سراسر ایران می‌توانند حضور داشته باشند اما دبیرخانه جشنواره تعهدی نسبت به تامین بلیت هواپیما و هتل شرکت کنندگان ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام در این بخش با شماره  ۰۹۰۳۹۹۰۶۷۰۵  تماس حاصل فرمایید.

آدرس دبیرخانه:

کیش، میدان سنایی، بلوار اندیشه، خیابان کمیل، ساختمان بساک، معاونت فرهنگی اجتماعی ساختمان منطقه آزاد کیش، مدیریت امور هنری، دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است