دبیران «تجسم هنر» در ۲۹ استان کشور معرفی شدند

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، اردشیر میرمنگره دبیر بخش «تجسم هنر» گفت: شورای سیاستگذاری و دبیرکل جشنواره، بخش ویژه‌ای را برای استان‌ها در این دوره از جشنواره تعریف کرده‌اند. در مرحله اول از همه استان‌های کشور خواستیم که یک نفر را به عنوان مدیر هنری این رویداد به ستاد جشنواره معرفی کنند.

وی افزود: نحوه برگزاری این جشنواره به این صورت است که مدیر هنری با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی هنرمندان استان، نمایشگاهی را برنامه‌ریزی و آماده برگزاری می‌کند. در این نمایشگاه تعداد آثار آن به حضور هنرمندان هر استان و مدیر هنری وابسته است. هدف دبیرخانه بر این است که آثار هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنری با تکیه بر رسانه‌های جدید هنری از قبیل چیدمان، ویدیوآرت، هنر اجرا (پِرفورمنس) و … تولید و عرضه شود.

دبیر بخش تجسم هنر چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، مدیران هنری استان‌ها را به شرح زیر معرفی کرد:

آذربایجان شرقی: کبری رادپور، آذربایجان غربی: فردین میلانی، اردبیل: بهرام بابایی، اصفهان: روح‌الله اسحاق‌زاده، ایلام: کیومرث صادقیان، البرز: حسن کارگری، بوشهر: فاطمه ایران‌زاد، تهران: سعیده آرین، چهارمحال و بختیاری: حمید خندان، خراسان شمالی: مسعود زمانی، خراسان جنوبی: بلقیس افضلیان، خوزستان: محمد عیدلی­پور، زنجان: ناصر محمدی، سمنان: غلامرضا سماوی، فارس: مهرداد پرتوآذر، قم: علی سلطانی، قزوین: شیرین مشروطه، کردستان: فائزه فاتحی، کرمان: حسن سلاجقه، کرمانشاه: مرتضی باقری، گیلان: صادق عمادزاده، گلستان: محمدرضا عباسپور، مازندران: فاطمه پری‌نژاد، مرکزی: رضوان پیله­ور، هرمزگان: ابوذر نوروزی­نژاد، همدان: نفیسه اثنی‌عشری، یزد: سیدمجید ابریشمی، منطقه آزاد قشم: امیره نصاری، منطقه آزاد اروند: غلامرضا ناصری.

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با دبیر کلی سیدعباس میرهاشمی پانزدهم بهمن‌ماه 1400 در تهران افتتاح می‌شود و نمایشگاه‌های استانی تجسم هنر نیز همزمان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/