احمدرضا دانش مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی؛

احمدرضا دانش مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ شد

با حکم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، احمدرضا دانش مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ تهران شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن حکم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به احمدرضا دانش مدیر جدید مجتمع سینمایی فرهنگ تهران به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای سید احمدرضا دانش

با سلام و تحیت،

نظر به سوابق و تجربیات ارزندهٔ جنابعالی در  عرصه فرهنگ، رسانه و سینما، به موجب این حکم به عنوان «مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ» منصوب می‌شوید.

در این راستا برنامه‌ریزی و ارائهٔ طرح‌ها و اجرای مجدانه آن‌ها در جهت چشم‌انداز نوین بنیاد سینمایی فارابی با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه مجتمع فرهنگ و سایر سالن‌ها و زیرساخت‌های اکران و فرهنگی بنیاد و ارتقای فعالیت‌های این مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به مأموریت‌های پیش‌بینی‌شده از سوی بنیاد مورد انتظار است.

اهمّ وظایف و مأموریت‌های جنابعالی در پیوست حکم تقدیم می‌شود.

امید که با توکل به خدای متعال و تعامل با اهالی محترم سینما در جهت اعتلای سینمای انقلاب اسلامی و مجتمع سینمایی فرهنگ به عنوان یکی از محافل و مجموعه‌های پویای جبهه هنری و فرهنگی انقلاب مؤفق و مؤید باشید.

با تجدید احترام

سید مهدی جوادی

مدیرعامل»

بر اساس این خبر، احمدرضا دانش کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه سوره است و از سوابق مدیریتی و فرهنگی او می‌توان به مدیریت پردیس سینمایی رازی، سردبیری رسانه‌های مختلف فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای در چند دوره جشنواره فیلم فجر و مدیریت در تلویزیون‌های اینترنتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است