فراخوان سومین شماره‌ «کتاب آواژ» ویژه مدرسان تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۶
با موضوع آسیب‌شناسی مسائل مدرسان تئاتر ایران؛

فراخوان سومین شماره‌ «کتاب آواژ» ویژه مدرسان تئاتر

فراخوان سومین شماره از گاهنامه «کتاب آواژ» با بررسی مسائل مدرسان تئاتر در ایران منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی نشر آواژ، سومین شماره از گاهنامه «کتاب آواژ» به دبیری محمدرضا قلی‌پور و با موضوع مسائل مدرسان تئاتر در ایران فراخوان خود را منتشر کرد تا علاقه‌مندان به موضوع یادشده، نقدها، یادداشت‌ها و مقاله‌های خود را برای این نشر ارسال بکنند.

«کتاب آواژ» مجموعه‌ای است که در هر شماره از آن، موضوعی را پیرامون هنر تئاتر و با هدف آسیب‌شناسی معضلات و موانع این هنر و همچنین ارائه‌ راهکارها و پیشنهادات، از سوی صاحب‌نظران، منتقدان و متخصصان عرصه‌ فرهنگ و هنر، مورد واکاوی، نقد و بررسی قرار می‌دهد.

شماره سوم این گاهنامه که به «آسیب‌شناسی مسائل مدرسان تئاتر ایران» خواهد پرداخت، بدین‌وسیله از تمام مدرسان تئاتر دانشگاهی و آموزشگاهی ایران دعوت به عمل آورد تا در راستای بررسی مسائل و مشکلات مدرسان تئاتر و بهبود شرایط شغلی و اجتماعی آنان، ضمن همراهی و مشارکت ارزش‌آفرین خود با این مجموعه، آثارشان را در قالب مقاله، نقد و بررسی، یادداشت، گزارش و… برای بررسی و انتشار در این شماره از «کتاب آواژ» حداکثر تا پایان آذرماه ١۴٠٠ ارسال کنند.

۱ـ اولویت پذیرش با آثاری خواهد بود که پیش از این در هیچ کتاب، مجله، روزنامه، سایت و… منتشر نشده باشند.

۲ـ اساتید گرامی، لطفا آثارتان را در دو فرمت Word و PDF به نشانی ایمیل نشر آواژ avazhpub@yahoo.com ارسال کنید.

۳ـ شرکت در این فراخوان به صورت افتخاری و در راستای حمایت از مدرسان تئاتر است و ارسال اثر به منزله موافقت با چاپ آن به شمار می‌آید.

۴ـ برای انتشار اثر در این شماره از کتاب آواژ، فرم زیر را تکمیل و همراه با اثر ارسال کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است