نقشم در «سرجوخه» کوتاه ولی در قصه موثرست/ مردم سریال امنیتی دوست دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
نازنین کیوانی در گفتگو با صبا:

نقشم در «سرجوخه» کوتاه ولی در قصه موثرست/ مردم سریال امنیتی دوست دارند

بازیگر سریال «سرجوخه» می گوید ژانر جاسوسی امنیتی بین مردم طرفدار دارد و بازیگران هم با این آثار بیشتر دیده می شوند.

نازنین کیوانی بازیگر سریال «سرجوخه» که از شبکه سه سیما در حال پخش است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا اظهار کرد: در بازیگری هدفی خاص را دنبال می‌کنم؛ ابتدا اینکه بتوانم در مسیر بازیگری به مرحله‌ای برسم که پیش مردم محبوب شوم و همچنین در درون خود حس رضایت داشته باشم.

وی در پاسخ به اینکه ملاک و معیارش برای انتخاب در سینما و تلویزیون چیست چنین گفت: در مورد اینکه بین تلویزیون و سینما کدام برایم در اولویت است باید بگویم تلویزیون و سینما دو رسانه متفاوت است و هر کدام برای من جایگاه ارزشمندی دارد، ولی این را بگویم که من با تلویزیون به مردم شناخته شدم.

بازیگر «سرجوخه» درباره ملاک‌هایش برای انتخاب نقش‌ گفت: طول نقش برایم مهم نیست بلکه مهم تاثیرگذاری‌ای است که آن نقش و کاراکتر در قصه دارد. مثل نقش آوین در «سرجوخه»، با اینکه نسبت به نقش‌های دیگر کمتر است، ولی تاثیر به سزایی در روند داستان دارد.

کیوانی درباره حضور بازیگران جوان در سینما و تلویزیون تصریح کرد: اتفاقا سینما هم بازیگران‌ جدیدی معرفی می‌کند و اصلاً متکی به بازیگران تکراری نیست ولی این امر جدی‌تر در تلویزیون در حال انجام است. تاکید مدیران تلویزیون روی حضور بازیگران جوان می‌تواند نوید‌بخش اتفاق‌های خوب در سایر آثار باشد ولی نمی‌توان کتمان کرد در سینما این‌روند کندتر و محتاط‌تر است.

وی با بیان اینکه نقدها از «سرجوخه» مثبت بوده است، بیان کرد: خوشبختانه نقد‌های خوبی نسبت به نقش خودم داشتم هرچند در این میان نقدهای منفی نیز وجود داشته است که آنها را نیز می خوانم و درنظر می گیرم.

کیوانی در پایان درباره ساخت سریال های امنیتی که مدتیست در تلویزیون زیاد شده است، توضیح داد: اصولا ژانر جاسوسی و امنیتی در دنیا جزو پرطرفدار‌ترین گونه‌ها است بنابراین هر بازیگری مشتاق است در این قبیل تولیدات که اتفاقا در ایران کمتر به آنها پرداخته شده است، بازی کند.

سریال امنیتی_جاسوسی «سرجوخه» ساخته احمد معظمی است. این سریال را ابوالفضل صفری تهیه کرده که پیش از این سریال‌های امنیتی جاسوسی «خانه امن»، «سارق روح» و «ترور خاموش» را تهیه و تولید کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است