عوارض ناشی از جنگ هر روز یک جای بدنم را درگیر می‌کند/ پرونده جانبازی ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
جاسم غضبان‌پور با صبا مطرح کرد؛

عوارض ناشی از جنگ هر روز یک جای بدنم را درگیر می‌کند/ پرونده جانبازی ندارم

جاسم غضبان پور عکاس دوران دفاع مقدس که این روزها درگیر مشکلات جسمانی است شب گذشته 7 آذر ماه از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، جاسم غضبان‌پور عکاس پرسابقه کشور به دلیل مشکلات جسمانی ناشی از عکاسی در دوارن دفاع مقدس در بیمارستان بستری بوده و شب گذشته ۷ آذر ماه از بیمارستان مرخص شده است.

در این رابطه با او تماس گرفتیم تا جویای حالش شویم.

این عکاس جنگ در گفتگو با خبرنگار صبا درباره وضعیت جسمانی خود گفت: مشکلات عدیده‌ای در ناحیه ریه، سینه و اعصاب من وجود دارد که از زمان جنگ روی هم تلنبار شده‌اند و در این سال‌ها با بالا رفتن سن گاهی مرا دچار مشکلاتی می‌کنند.

او در ادامه با اشاره به اینکه پرونده‌ای مبنی بر جانبازی و حضور در جبهه ندارد، در نتیجه هزینه درمان را به صورت شخصی پرداخت می‌کند، تشریح کرد: من پرونده جانبازی در جنگ، شیمیایی و مشکل اعصاب و روان ندارم و حتی پرونده‌ای مبنی بر سوابق حضور در جبهه هم ندارم زیرا در این سال‌ها دنبال هیچ یک نرفتم. در نتیجه مجبورم همه روند درمانی را با هزینه شخصی حساب کنم و این مساله و پرداخت هزینه‌ها کمی برایم سنگین است.

غضبان‌پور در پایان خاطرنشان کرد: یکی دو هفته بود که مدام درگیر آزمایش‌های مختلف بودم و دیشب از بیمارستان مرخص شدم. شکر خدا اکنون حالم بهتر است و منتظرم نتایج پاتولوژی اعلام شود تا دوباره با بهتر شدن وضعیت جسمانی خود به دنیای عکاسی بازگردم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است