کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی بیشترین ساعت برنامه‌سازی در صداوسیما را به خود اختصاص داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
در شش ماه نخست سال 1400؛

کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی بیشترین ساعت برنامه‌سازی در صداوسیما را به خود اختصاص داد

گزارش تولیدات صداوسیما در زمینه «کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی»، «مبارزه با قاچاق کالا و ارز»، «امر به معروف و نهی از منکر» در شش ماهه نخست امسال ارایه شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات صداوسیما گزارشی آماری از عملکرد معاونت های برنامه‌ساز این سازمان در زمینه «کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی»، «مبارزه با قاچاق کالا و ارز»، «امر به معروف و نهی از منکر» در شش ماه نخست امسال ارائه کرد.

بر اساس این آمار شبکه‌های ملی و استانی صداوسیما ۶۳۹:۳۲ ساعت برنامه با موضوع «کنترل و کاهش مفاسد اخلاقی» در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تولید و پخش کرده اند.

شبکه سراسری رادیویی ۱۴۰:۳۶ ساعت، شبکه سراسری تلویزیونی ۱۵۵:۴۹ ساعت، شبکه استانی رادیویی۲۲۴:۰۷ ساعت، شبکه استانی تلویزیونی ۱۰۳:۰۲ ساعت، بخش‌های خبری رادیویی ۳:۴۸ ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی۱۲:۱۰ ساعت به این موضوع پرداخته اند.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «رادیو صبا» با ۵۷:۴۶ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه آی فیلم فارسی» با ۲۳:۱۳ ساعت، از شبکه‌های رادیویی استانی «شبکه رادیویی مرکز آبادان» با ۴۲:۲۶ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز خراسان رضوی» با ۸:۳۲ ساعت، بیشترین میزان پخش را در این زمینه داشته‌اند.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز

بر اساس این گزارش عملکرد حوزه‌های برنامه‌ساز سازمان با موضوع «مبارزه با قاچاق کالا و ارز» نیز در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۵۶:۵۰ ساعت بوده است.

شبکه‌های سراسری رادیویی۴۵:۳۴ ساعت، بکه‌های سراسری  تلویزیونی۴۱:۱۳ساعت،  شبکه‌های استانی تلویزیونی۴۱:۱۷ ساعت،  بخش‌های خبری رادیویی۶:۴۱ ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی۲۲:۰۵ ساعت برنامه در این زمینه روانه آنتن کرده اند.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «رادیو اقتصاد» با ۲۲:۱۲ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه آی فیلم» با ۱۳:۲۱ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز یزد» با ۴:۴۰ ساعت، بیشترین زمان را به این موضوع اختصاص داده اند.

امر به معروف و نهی از منکر

موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» نیز در این بازه زمانی ۲۷۲:۵۸ ساعت از آنتن رسانه ملی سهم داشته است.

شبکه‌های سراسری رادیویی ۴۸:۵۴ ساعت، شبکه‌های سراسری تلویزیونی ۳۴:۳۷ ساعت، شبکه‌های استانی تلویزیونی ۱۷۶:۳۸ ساعت، بخش‌های خبری رادیویی ۲:۰۲ ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی۱۰:۴۷ ساعت از برنامه‌هایشان را به این موضوع اختصاص داده اند.

از شبکه‌های رادیویی سراسری «رادیو معارف» با ۱۹:۱۴ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی سراسری «شبکه‌ قرآن» با ۱۳:۰۲ ساعت، از شبکه‌های تلویزیونی استانی «شبکه تلویزیونی مرکز چهارمحال و بختیاری» با ۱۳:۵۳ ساعت، بیشتر از سایر شبکه‌ها به این موضوع پرداخته اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است