برپایی کارگاه تخصصی «نور در تئاتر» توسط دفتر آموزش هنرهای نمایشی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۴

برپایی کارگاه تخصصی «نور در تئاتر» توسط دفتر آموزش هنرهای نمایشی

دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات هنرهای نمایشی کارگاه تخصصی طراحی نور با عنوان «از فیزیک تا فضا» را توسط مصطفی مرادیان برگزار می کند.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با توجه به ماموریت جدید دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات هنرهای نمایشی مبنی بر آموزش هنرهای نمایشی به صورت تخصصی و حرفه‌ای و با رویکرد توان‌افزایی و دانش‌افزایی «کارگاه تخصصی نور در تئاتر» برگزار می‌شود.
در این کارگاه عناوینی نظیر امکانات نوری از دوران باستان تا جهان مدرن، نور در معماری تئاتر، هم‌آمیزی نور با تئاتر مدرن، ساختمان و فیزیک منبع نور، شخصیت‌پردازی با نور و نور آغازگاه دیدن و خلق فضا تدریس خواهند شد.
دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات هنرهای نمایشی بنا دارد با تبیین تئاتر به عنوان یک فعالیت علمی و رفع خلا موجود در فضاهای آموزشی و تمرکززدایی از تئاتر تهران و برخورداری هنرمندان استان‌ها از استادان و مباحث آموزشی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل هنرهای نمایشی اقدام به برگزاری کارگاهای آموزشی کند و در همین راستا «کارگاه تخصصی نور در تئاتر» با حضور مصطفی مرادیان به عنوان مدرس و به صورت آنلاین خواهد شد.
این کارگاه به صورت رایگان برگزار خواهد شد و اولویت با هنرجویان استان‌های سراسر کشور جز تهران است.
متقاضیان می‌توانند تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سایت www.namayesh.org نسبت به فرآیند ثبت‌نام به صورت الکترونیکی اقدام کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است