سمیه صفاری‌احمدآباد مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲

سمیه صفاری‌احمدآباد مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری شد

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری،‌ سمیه صفاری‌احمدآباد را  عنوان مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری منصوب کرد. 
به گزارش صبا، در متن حکم محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری خطاب به سمیه صفاری‌احمدآباد آمده است: «سرکارخانم دکتر سمیه صفاری‌احمدآباد؛ با عنایت به شایستگی، تجربیات ارزشمند و تحصیلات تکمیلی سرکارعالی در حوزه پژوهش هنر و مطابق شناخت از توانمندی، تعهد و روحیه دینی و انقلابی که از شما سراغ دارم؛ به موجب این حکم به عنوان مشاور علمی و آموزشی در معاونت امور هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و به بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان ارجمند و صاحب‌نظران علمی در این عرصه،‌ نسبت به اجرای وظایف محوله و امعان نظر به محورهای ذیل قرین توفیق و تأیید باشید.
رویکردهای این انتصاب به شرح زیر است:
– مشاوره در امر آموزش‌های هنری آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنرهای زیبا
– تشکیل هیأت اندیشه‌وز برای تدوین برنامه‌های منسجم آموزشی در رشته‌های هنری
– ارایه مشورت‌های کاربردی در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش‌های هنری در مناطق کم‌برخوردار در راستای عدالت فرهنگی و هنری
– تعامل و ارایه مشاوره با سایر مراکز علمی آموزش‌های هنری به منظور تقویت فعالیت‌های بین‌المللی آموزش هنر»
سمیه صفاری‌احمدآباد، ‌متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک دکترای فلسفه هنر از دانشگاه آزاد اسلامی، نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه است.
صفاری‌احمدآباد دارای بیش از ده مقاله علمی _ پژوهشی در مجلات تخصصی هنر است و از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ عضو باشگاه پژوهشگرا ن و نخبگان دانشگاه آزاد بوده است.
از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به ریاست امور زنان و خانواده حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مسوولیت مستندسازی کمیته فرهنگ و هنر دینی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم(۱۳۹۶ و ۱۳۹۷)، دبیری علمی سلسله نشست‌های «واکاوی زیبایی‌شناسی مصحف‌نگاری ایرانی _ اسلامی از قرآن‌های خطی تا قرآن‌های چاپ معاصر»، برپایی چندین نمایشگاه نقاشی نقاشی انفرادی و گروهی، ریاست کمیته امور بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(سال ۱۳۹۹)، ریاست شورای علمی _ فرهنگی بانوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(۱۳۹۹) و … اشاره کرد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است