«تیمچه» رادیو نمایش یک ساله شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۳

«تیمچه» رادیو نمایش یک ساله شد

مراسم یکسالگی برنامه رادیویی «تیمچه» با حضور برخی مسئولان رادیویی و عوامل برنامه برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مراسم جشن یکسالگی «تیمچه» از برنامه های رادیو نمایش در «استودیو ۱۴» برگزار شد.

در ابتدای مراسم، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش گفت: برنامه «تیمچه» جزو برنامه های شاخص و خوب ماست و جا دارد که از تمامی عوامل این برنامه تشکر کنم چون رسالتش را که نقد اقتصادی است به درستی انجام داده و مورد توجه مخاطبان رادیو قرار گرفته است.

در ادامه بهرام سروری نژاد کارگردان مجموعه رادیویی «تیمچه» عنوان کرد: علاوه بر زحمت و تلاش بچه های گروه «تیمچه» و بازخورد آن در میان مخاطبان، یکی از دلایلی که باعث شده است که این برنامه تا الان دوام بیاورد، بی شک حمایت مدیران بوده است. بی شک اگر حمایت محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، بشیر جعفری نیا مدیر قبلی و فرزام محبی مدیرگروه فعلی برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش نبود، تولید این برنامه به امروز نمی رسید.

سروری نژاد ادامه داد: این طرح با مشارکت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد بعد از چند بار نگارش با عنوان «تیمچه» نهایی شد که در آن حجره ها و آدم های متفاوتی وجود داشته باشند که برای آن نیز شخصیت هایی خلق شد و من به همراه دوستانم عبدالعلی کمالی، احمد لشینی، نورالدین جوادیان و نگین خواجه نصیر، نقش های متفاوت آن را بازی می کنیم. همچنین صدابرداری کار را فرزاد شریفی، افکتوری را نازنین حسن پور و تهیه کنندگی آن ار فرشاد آذرنیا برعهده داشتند.

کارگردان برنامه «تیمچه» بیان کرد: هر قسمت این برنامه یک داستان دارد و محور اصلی ما مسائل اقتصادی پایه ای و مسائل اقتصادی روز است که سیمین بنایی و ابوالفضل طاهری نویسندگان مجموعه به سرپرستی مجید حیدری به آن می پردازند.

سروری نژاد تاکید کرد: تا امروز بیش از دویست قسمت این مجموعه تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح و ۸ شب از رادیو نمایش پخش می شود و امیدواریم که تولید آن با حمایت مدیران و مخاطبان رادیو نمایش ادامه پیدا کند.

در ادامه مجید حیدری سرپرست نویسندگان و نویسنده مجموعه رادیویی «تیمچه» خاطرنشان کرد: در ابتدا شروع نویسندگی کار با من بود اما بعد از آن سیمین بنایی و ابوالفضل طاهری به گروه نویسندگی ملحق شدند. من معمولا کارهای روتین را در سی – چهل قسمت می نویسم ولی برای «تیمچه» هر هفته مشغول نوشتن بودیم تا بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

وی در پایان گفت: تشکر می کنم از مدیریت رادیو نمایش و رادیو اقتصاد که دست ما را برای انتقاد باز گذاشتند و به ما اعتماد کردند چراکه ذات طنز نقادی است و اینگونه می توانیم مشکلات جامعه را دقیق و موشکافانه بررسی کنیم.

انتهای پیام/

3 دیدگاه


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000