نمایش «ژپتو» دو اجرایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶

نمایش «ژپتو» دو اجرایی شد

نمایش «ژپتو» به کارگردانی اوشان محمودی طی روزهای پنجشنبه، جمعه 4 و 5 آذرماه در قالب سانس ویژه ساعت 16 و شنبه 6 آذرماه طی دو اجرای فوق‌العاده در ساعت‌های 18 و 20 روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «ژپتو» به کارگردانی اوشان محمودی که این روزها با استقبال قابل‌توجه مخاطبان مواجه شده است روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ آذرماه علاوه بر اجراهای عادی در قالب سانس ویژه در ساعت ۱۶ روی صحنه می‌رود.

همچنین این نمایش در روز شنبه ۶ آذرماه نیز با اجرای ویژه در دو سانس ۱۸ و ۲۰ میزبان مخاطبان خواهد بود.

نمایش «ژپتو» از روز دوشنبه ۱۰ آبان اجرای عمومی خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز و مطابق با جدول زمان‌بندی این مجموعه تا روز دوشنبه ۸ آذر روی صحنه خواهد رفت.

صادق برقعی، علی تاریمی، پارمیدا حسینی، محمد شهریار، بی‌تا عزیز اقلی و آذین نظری در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش نیز عبارتند از طراح صحنه و اکسسوار: سعید غفاری، طراح نور: محمدرضا رحمتی و نیلوفر نقیب الساداتی، طراح گریم: فائزه سلطانی، طراح پوستر و برنوشت: شهاب محمودی، طراح موسیقی: مهدی زمانی، طراح لباس: محمد مهری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: آوا صالحی، دستیاران صحنه: غزاله کارآموز و امید عبدی، دستیاران نور: مهران کریمی و مهدی ایمانلو، دستیار موسیقی: احسان سلام پور، دستیار گریم: فاطمه سلطانی، دستیار لباس: حمیدرضا قامتی، عکاس: فائزه نوری، نماینده اجرایی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد لهاک.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است