رونمایی از پوستر نمایش «کمپانی مرگ» با طراحی هیبت احمدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷

رونمایی از پوستر نمایش «کمپانی مرگ» با طراحی هیبت احمدی

پوستر نمایش «کمپانی مرگ» نوشته و کارگردانی امیررضا ملکی با طرحی از هیبت احمدی گرافیست، کاریکاتوریست و بازیگر تئاتر رونمایی شد.

به گزارش صبا، پوستر نمایش «کمپانی مرگ» نوشته و کارگردانی امیررضا ملکی و تهیه کنندگی سجاد افشاریان که از نیمه آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود با طرحی از هیبت احمدی رونمایی شد.

هیبت احمدی سابقه حضور در بیش از بیست نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی و کسب جوایز جشنواره های داخلی و بین المللی بسیاری را در پرونده کاری دارد  و طراحی پوستر و اقلام تبلیغاتی نمایش «کمپانی مرگ» را بر عهده گرفته است.

این عضو انجمن تصویرگران ایران از سال ۲۰۱۱ تاکنون در جشنواره های بین المللی کشورهای سوریه، اسلواکی، ترکیه، یونان و ایتالیا حضور داشته و موفق به کسب رتبه شده است.

تجلیل شده در جشنواره های آلمان، بلژیک ،مکزیک، رمانی، ترکیه، اندونزی، کلمبیا، روسیه، فیلیپین و ایران از جمله موفقیت های او در زمینه کارتون و هنرهای تجسمی است.

امیرعلی آلوسی، نوید ‌احمدزاده، الهام احمدی، کیوان ‌احمدی، رضا بابایی، دنیا خشنو، نیوشا رضوانی، نسیم سروش، امیر شیخ زاده و علی غفاری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از دستیاران کارگردان: نوید ‌احمدزاده و الهام احمدی، منشی صحنه و برنامه ریز: سلما فغانی، طراح صحنه،طراح موسیقی و انتخاب موسیقی امیررضا ملکی، ساخت دکور: ذبیح الله ملکی، غلام مهدوی نسب و حسین محمدی، طراح لباس: الهام احمدی، دوخت لباس: ناهید عظیمی، گریم: فاطمه حسین خانی، طراح نور: امیر شیخ زاده و نوید ‌احمدزاده، طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی: هیبت احمدی، روابط عمومی و مشاور رسانه: زهرا ‌شایان‌فر، موشن گرافی: سیروس فرزین و جلال چاوشی، ساخت تیزر: آیدین میرزا، عکاس: امیرحسین حجتی.

نمایش «کمپانی مرگ» که کاری از گروه تئاتر آمانج محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است