بازگشایی پردیس مگامال با استقبال مواجه شد/ فیلم‌های کمدی مردم را از فضای کرونا خلاص می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
مدیر پردیس سینمایی مگامال:

بازگشایی پردیس مگامال با استقبال مواجه شد/ فیلم‌های کمدی مردم را از فضای کرونا خلاص می‌کند

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال از استقبال مخاطبان این مجموعه در طی بازگشایی مجدد آن سخن گفت.

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از روند اکران های این سالن پس از بازگشایی مجدد گفت: هنوز هیچکدام از ظرفیت سینماها به صورت صد در صد نشده است و با ظرفیت ۵۰ درصد فروش را با ۱۱ فیلم سینمایی همچون «قهرمان»، «گشت ارشاد۳» و «دینامیت»، «حکم تجدید نظر»، «پوست»، «تومان»، «درخت گردو»، یک انیمیشن و فیلم خارجی آغاز کردیم.

قنبری گفت: پردیس سینمایی مگامال با توجه به افتتاحیه اش در سال ۱۳۹۶ و فعالیت کوتاهش از نظر امکانات در درجه کیفی بالایی قرار دارد، سالن ها و سیستم ها به روز و آماده خدمات رسانی به مخاطبان است.

این مدیر سینمایی استقبال مخاطبان را با توجه به تعطیلی سالن و اطلاع رسانی های انجام شده قابل قبول دانست و مطرح کرد: با توجه به اینکه قبل از تعطیلی های کرونا جزو سینماهای پرفروش و خوب تهران حساب می شدیم زمانی که برنامه ها را در سامانه فروش بلیت قرار دادیم و آغاز بلیت فروشی انجام شد خوشبختانه استقبال قابل قبول بوده و عملا مخاطبان سابق ما با باز شدن سالن ترجیح دادند تا بلیت مگامال را خریداری کنند.

مدیر پردیس سینمایی مگامال اظهار کرد: اگر طبق گفته های مسئولان ظرفیت سالن ها به ۱۰۰ درصد برگردد قطعا فروش بیشتر و استقبال چشمگیری خواهیم داشت.

او افزود: امیدواریم بعد از ۲ سال سینماها رونق بگیرند و مشکلات حل شود.

محمد قنبری با اشاره به مهم ترین مشکل پردیس سینمایی مگامال در طی دوران کرونا بیان کرد: ما حدود ۲۵ کارمند داشتیم که بعد از همه گیری ویروس کرونا ناچار شدیم تا آنها را برای گرفتن بیمه بیکاری به وزارت کار معرفی کنیم و خیلی از آنها در جاهای دیگر مشغول به کار شدند چرا که واقعا سینما توان پرداخت حقوق آنها را زمانی که بسته بود، نداشت که البته نه فقط سینمای ما تمام سینماهای دیگر نیز این کار را انجام دادند و متاسفانه خیلی از همکارانی که تجربه داشتند و از نیروهای خوب ما بودند را از دست دادیم.

مدیر پردیس سینمایی مگابال  ادامه داد: در کنار این موضوع ما مجبور بودیم شارژ سینما، هزینه برق، پرداختی های اداره مالیات، اداره بیمه و یکسری موارد دیگر را ناچار  پرداخت کنیم و از بعد مالی فشار زیادی روی مجموعه بود.

قنبری با اشاره به حمایت دولتی از سینماها اظهار کرد: مهمترین حمایت دولتی پرداخت بدهی سینماها به دفاتر پخش بود که از طریق صندوق تعاونی هنر پرداخت شد که باید اقساط آن را پرداخت کنیم و حمایت‌های دیگری نیز بود که آنقدر چشمگیر نبودند تا دردی دوا کند.

مدیر پردیس سینمایی مگامال با اشاره به اجرای تئاتر در این مجموعه مطرح کرد: در مجموعه ما اکثر سینماها، تئاتر کمدی شبانه یا به اصطلاح تئاتر آزاد را برگزار می‌کنند چراکه این تئاتر مخاطب خاص خودش را دارد و احتمال قوی از هفته آینده اجرای تئاتر نیز در سالن ها خواهیم داشت تا علاقه‌مندان به این نوع تئاتر از تماشای آن لذت ببرند.

او افزود: با یک گروه نمایش قرارداد بسته ایم که به محض گرفتن مجوز از مرکز هنرهای نمایشی از هفته آتی اجرا خواهد شد چراکه مردم در طی ۲ سال همه گیری کرونا خیلی خسته شدند به دنبال تماشای تئاتر و فیلم کمدی هستند تا کمی از فضای کرونا خلاص شوند.

محمد قنبری در پایان گفت: از آنجا که حدود ۵۰ درصد از واکسیناسیون مخاطبان در دوز دوم و بخش زیادی دوز اول واکسن را تزریق کرده اند و با رعایت مخاطبان و تجهیزات بهداشتی سینما و رعایت فاصله های اجتماعی جای نگرانی نیست و قطعا سینما امنیت بیشتری از اتوبوس، مترو و… دارد.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است