فروشگاه آنلاین کتاب های کمک آموزشی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰

فروشگاه آنلاین کتاب های کمک آموزشی

جامع ترین بانک کتاب آنلاین کتاب های کمک آموزشی آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، با توجه به افزایش روز افزون کتاب های کمک آموزشی ، بسته های آموزشی و هزینه کلاس های آنلاین یا حضوری کنکور برای دانش آموزان ، یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها پیشبرد تحصیل با کمترین هزینه و بهترین کیفیت می باشد. طی یکسال اخیر با توجه به شرایط پیش آمده در زمینه آموزش و تعطیلی پی در پی مدارس و آموزشگاه ها ، عموما سبک آموزش تغییر پیدا کرده و به سمت آموزش آنلاین پیش رفته است. این امر نیاز معلمان و اولیا را به تهیه کتاب های کمک آموزشی و محتوای آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور دو چندان نموده است. نظر به تنوع بالای کتاب های کمک آموزشی از مقاطع پایه تا کنکور ، همواره انتخاب بین این منابع یکی از سخت ترین و تخصصی ترین موارد آموزش است و وجود یک راهنمای خوب در این مسیر ، زمان شما را برای رسید به هدف کاهش و کیفیت تحصیل شما را افزایش خواهد داد. عشق کتاب ، جامع ترین و به روزترین بانک کتاب آنلاین کتاب های کمک آموزشی با همکاری مستقیم با بیش از ۱۰۰ ناشر آموزشی ، این کار را برای شما راحت تر نموده است. اگر قصد خرید آنلاین کتاب های خود را دارید این مطلب را از دست ندهید!

چند کنکور خیلی سبز

چند کنکور خیلی سبز با هدف آشنایی و تسلط داوطلبان کنکور با سوالات کنکور سالهای قبل توسط انتشارات خیلی سبز با نام چند کنکور طراحی و تولید شده است. همانطور که از نام سری بسته چند کنکور پیداست این جزوات شامل کنکور های داخل و خارج می باشد و در جهت شبیه ساز فضای کنکور برای شما داوطلبان کنکور طراحی شده است.

به طور خلاصه مجموعه کتابهای چندکنکور در چهار بخش رشته ریاضی ، تجربی ، انسانی و  چند کنکورعمومی خیلی سبز تهیه و تولید شده و هر بسته شامل کتاب پاسخنامه تشریحی به طور جداگانه نیز می باشد. بسته های چند کنکور برای هر رشته به صورت دو جلدی ارائه می شود . یجلد اول بسته چند کنکور شامل سوالات و جلد دوم شامل پاسخنامه میباشد که مناسب ترین گزینه برای دوران جمع بندی داوطلبان کنکور است.

در هر بسته چند کنکور خیلی سبز از مجموعه چند کنکور نشر خیلی سبز حداقل ۱۲ آزمون سراسری داخل یا خارج گنجانده شده است که دقیقا مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی نظام جدید و کنکور های برگزار شده می باشد.

انواع کتاب کمک درسی

کتابهای کمک آموزشی در چند دسته و برای اهداف گوناگونی تولید میگردد، دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی بسته به نیاز خود میتوانند از این کتاب های استفاده نمایند، اینجا به چند نمونه از این عناوین اشاره مینماییم :

  1. مجموعه کتابهای تست و درسنامه کنکور که برای هر درس توسط ناشران مختلف تولید میگردد و بهترین منبع داوطلبان کنکور می باشد. کتاب تست به چند شکل تولید می شود. برای هر درس در هر مقطع به طور مثال تست ریاضی یازدهم انتشارات خیلی سبز و به طور جامع برای داوطلبان کنکور به طور مثال زبان انگلیسی جامع نشر مبتکران تالیف دکتر شهاب اناری

مجموعه کتاب های تست و درسنامه ویژه هر درس برای ناشران مختلف معمولا بعد از برگزاری کنکور و توزیع کتاب درسی جدید توزیع می شود. این سری کتاب ها با تغییرات کتاب های درسی به روز رسانی و منتشر میگردد. از این مجموعه میتوان به سری کتابهای تست خیلی سبز، سری کتاب های مبحثی نشر الگو، تست جامع مبتکران اشاره نمود.

  1. مجموعه کتاب های راهنمای دروس که با نام گام به گام در گذشته منتشر میشد و در برگیرنده پاسخ سوالات کتاب درسی آموزش و پرورش می باشد. انتشارات کاگو ، منتشران و کلاغ سپید از ناشرانی هستند که این مجموعه را پوشش میدهند.
  2. سری کتاب های تیزهوشان که با هدف آماده سازی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان و استعداد های درخشان تولید و منتشر میشود ، عموم این کتابها دو جلدی بوده و شامل درسنامه پیشرفته ، نمونه سوالات تیزهوشان و پاسخنامه تشریحی این سوالات می باشد.
  3. جزوات نمونه سوال که بیشتر مناسب روزهای منتهی به آزمون های میان نوبت و پایان نوبت سراسری است. این جزوات شامل نمونه آزمونهای برگزار شده سالهای گذشته آموزش و پرورش می باشد و ناشران با نام های مختلفی منتشر می نمایند.
  4. کتابهای کار و تمرین که شامل تمرین های بدون پاسخ می باشد و مناسب تمرین بیشتر و زیر نظر دبیران محترم در مدرسه یا در منزل می باشد
  5. کتاب های جمع بندی که مناسب روزهای پایانی منتهی به کنکور و ویژه داوطلبانی است که به طور کامل طبق برنامه ریزی قبلی کلیه دروس را جز به جز تمرین کرده و تست های درس به درس را کار کرده اند و حالا برای مرور سریع و تمرین هر چه بیشتر مطالب نیاز به درسنامه مختصر مفید و تمرین های هدفمند با رویکرد مرور سریع می باشند.

مزایای خرید کتاب کمک درسی از بانک کتاب آنلاین عشق کتاب

فروشگاه اینترنتی عشق کتاب (www.ketab.love) جامع ترین ، به روزترین و پر تخفیف ترین بانک کتاب آنلاین در کشور است که با همکاری کلیه ناشران کمک آموزشی کشور و گردآوری بیش از ۱۵۰۰۰ عنوان کتاب کمک درسی، پیشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و تلفنی ، ارسال رایگان سفارشات به تهران و سایر شهرستانهای داخل کشور به عنوان معتبرترین وب سایت فروش اینترنتی کتاب کمک درسی شناخته میشود و شما میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری کلیه کتابهای کمک درسی خود را از موسسه عشق کتاب خریداری فرمایید.

شما با خرید از عشق کتاب از مزایای زیر بهره مند خواهید شد :

. موجود بودن ، معرفی و بررسی هزاران کتاب کمک آموزشی : با توجه به همکاری مستقیم عشق کتاب با بیش از ۷۰ ناشر فعال در زمینه کتاب کمک آموزشی ، کلیه کتابها بلافاصله پس از انتشار و توزیع از سمت ناشر به تعداد بالا در عشق کتاب موجود شده و اطلاعات و توضیحات مربوط به این کتب در عشق کتاب بارگزاری می گردد تا شما با اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایید.

. تخفیف دائمی ۲۲ درصدی : کلیه کتابهای موجود در عشق کتاب حداقل شامل ۲۲ درصد تخفیف می باشد و علاوه بر این تخفیف پایه شما میتوانید از کد تخفیف های ماهانه یا جشنواره های متعدد عشق کتاب استفاده نموده و هزینه ی کمتری بابت خرید کتاب بپردازید.

. ارسال سریع و به سراسر کشور : کلیه سفارشات ثبت شده در عشق کتاب حداکثر ۲۴ ساعته برای خریدار ارسال میگردد. سفارشات شهر تهران با پیک موتوری و سفارشات سایر شهرستانها با پست سفارشی و پیشتاز ارسال میشود . لازم به ذکر است جهت رفاه حال دانش آموزان و حمایت از بودجه خریداران کلیه سفارشات بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر کشور رایگان ارسال میگردد.

. پشتیبانی آنلاین و تلفنی : کارشناسان فروش عشق کتاب همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان به صورت چت آنلاین و در ساعات اداری به صورت تلفنی هستند و تا تحویل کتاب به شما حتی لحظه ای شما را تنها نخواهند گذاشت.

. ضمانت سلامت و اصالت کتاب و ضمانت تعویض

. هر خرید یک هدیه در عشق کتاب

جمع بندی

عشق کتاب به واسطه همکاری مستقیم با انتشارات خیلی سبز ، انتشارات مبتکران ، انتشارات مهر و ماه ، انتشارات دریافت ، انتشارات الگو و ده ها ناشر کمک آموزشی دیگر بهترین گزینه برای خرید کتاب های کمک درسی شماست.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است