معرفی کارگاه‌های استادان بین‌المللی جشنواره «سینماحقیقت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

معرفی کارگاه‌های استادان بین‌المللی جشنواره «سینماحقیقت»

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از کارگاه های آموزشی 5 سینماگر بین‌المللی در پانزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از  ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دیوید چاراپ، هلنا ترشتیکوا، کرستن جانسون، میشل نول و پیتر همیلتون استادان کارگاه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» هستند.

دیوید چاراپ کارگاه هنر تدوین مستند را برگزار می‌کند چاراپ بیش از بیست سال تدوینگر تحسین شده در حوزه مستند و داستانی بوده است و با کارگردانانی مانند پاول پاولیکوفسکی، مارک آیزاکس و کوین مک‌دونالد همکاری کرده است.

هلنا ترشتیکوا کارگاه مستند به شیوه تایم لپس را برگزار می‌کند او عضو آکادمی فیلم اروپا و در زمان کوتاهی وزیر فرهنگ جمهوری چک بوده است. ترشتیکوا بیش از پنجاه فیلم مستند با موضوعات مختلف ساخته که بیشتر درباره روابط انسانی و مشکلات اجتماعی مختلف است.

کرستن جانسون کارگاه اخلاق حرفه ای در تصویربرداری را برگزار می‌کند. کرستن جانسون مستندساز و فیلمبردار آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کار دوربینش در چندین فیلم مستند بلند معروف مانند Citizenfour و The Oath شناخته شده است. او سال ۲۰۱۶ فیلم Cameraperson را ساخت فیلمی که شامل قطعات مختلفی از چندین دهه فعالیت او در سراسر جهان به عنوان فیلمبردار مستند است.

میشل نول کارگاه راهبردهای پخش جشنواره ای را برگزار می‌کند. میشل نول کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی فرانسوی است. این تهیه کننده، کارگردان برنامه های تلویزیونی در سال ۱۹۸۲ تلویزیون Revcom را به عنوان شبکه تلویزیونی مستقل گروه انتشارات فرانسوی Editions Mondiales راه اندازی کرد که به سرعت آن را به یکی از موفق ترین و بین المللی ترین شرکت‌های تولید فرانسوی با زیر مجموعه هایی در آلمان، بریتانیا و استرالیا تبدیل کرد.

پیتر همیلتون کارگاه راهبردهای پخش اینترنتی و استریمرها را برگزار می‌کند. پیتر همیلتون مدیریت شرکت مشاوران پیتر همیلتون را بر عهده دارد که از سال ۱۹۸۷ در نیویورک مستقر است و خدمات توسعه کسب و کار را برای صنعت مستند ارایه می کند.

پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است