وحید پویان آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» را منتشر کرد

به گزارش صبا، وحید پویان آهنگساز و نوازنده موسیقی که سابقه همکاری با رضا صادقی، مهدی یراحی، احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش و دیگر خوانندگان موسیقی پاپ کشور را در کارنامه کاری خود دارد، در تازه‌ترین فعالیت خود اقدام به انتشار یک آلبوم بی‌کلام با عنوان «جهان در دستان من» کرد.

آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» شامل 6 قطعه در قالب موسیقی پاپ فلامنکو است که توسط موسسه نوای اساطیر منتشر شد.

وحید پویان که سبک فلامنکو بزرگ‌ترین الهام‌بخش او طی سال‌ها فعالیتش در موسیقی بوده است درباره انتشار نخستین مجموعه آثار خود توضیح داد: دلیل اصلی انتشار این آلبوم آشنایی طیف گسترده‌تری از مخاطبان با موسیقی فلامنکو در قالب راحت‌تر بود چراکه این سبک ممکن است در دستگاه‌های گوناگون به‌تنهایی از حوصله مخاطبان ایرانی خارج یا ناآشنا باشد. به همین خاطر تمام تلاش من بر این بود تا با ترکیب ریتم‌های شرقی و سیکل آکوردهای پاپ، قالب این آهنگ‌ها را به سلیقه مخاطب ایرانی نزدیک‌تر کنم و ریتم رومبا (4/4) یکی از بارزترین ریتم‌هایی هست که باسلیقه مخاطب ما مطابق و ترکیبی از نت‌های احساسی و قابل‌درک است.

این آهنگساز که سابقه همکاری با خوانندگان بسیاری را در کارنامه کاری خود دارد، انتشار نخستین آلبوم بی‌کلام خود را اتفاقی مهم در دوره فعالیتش عنوان کرد و گفت: ازآنجایی‌که موسیقی فلامنکو برای من از ابتدای شروع فعالیتم تا به امروز، بسیار الهام‌بخش بوده است درنتیجه انتشار مجموعه آثارم در این سبک، از ارزش بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ساخته‌هایم محسوب می‌شود چراکه همیشه برای آهنگسازی در کارهای با کلام پاپ نیز از سبک فلامنکو ایده گرفته‌ام.

وی در پایان درباره همکاری با هنرمندان عرصه موسیقی پاپ بیان کرد: در آینده کارهایی به آهنگسازی من با صدای خوانندگانی همچون علیرضا عصار، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، مهدی یراحی، کوروش معظمی، یوسف بهراد و طاهر منتشر خواهد شد.

«شهر باران» به خوانندگی شهاب رمضان، «بی‌دفاع»، «مغلوب»، «چشم تو»، «تلقین» و «نمیشه ادامه داد» به خوانندگی مهدی یراحی، «گمونم»، «هست و نیست» و «تنهاترین» به خوانندگی رضا صادقی، «غریبه» و «ترکم کرد» به خوانندگی احسان خواجه امیری، «پایان تازه» به خوانندگی بابک جهانبخش و «زیبای من» به خوانندگی بهروز صفاریان ازجمله آثاری هستند که طی سال‌های گذشته به آهنگسازی وحید پویان پیش روی مخاطبان قرارگرفته‌اند.

آلبوم بی‌کلام «جهان در دستان من» با آهنگسازی وحید پویان از طریق وبسایت‌های معتبر موسیقی و پلتفرم‌های بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

انتهای پیام/