«دوسولوپین» بهترین فیلم کوتاه سینمای مستقل رُم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹

«دوسولوپین» بهترین فیلم کوتاه سینمای مستقل رُم

فیلم «دوسولوپین» به کارگردانی جواد عاطفه برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم کوتاه فستیوال سینمای مستقل رُم در سال ۲۰۲۱ شد.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «دوسولوپین» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه و تهیه‌کنندگی احسان پاکبازنیا از بین صدها فیلم کوتاه ارسالی به فستیوال فیلم کوتاه سینمای مستقل رُم به‌ عنوان بهترین فیلم کوتاه این فستیوال انتخاب و معرفی شد و جایزه‌ نقدی و دیپلم افتخار این فستیوال را از آن خود کرد.

فستیوال سینمای مستقل رُم فستیوالی مهم در سینمای مستقل ایتالیا و جهان است که هر سال در بخش‌های مختلف برگزیدگان خود را در فیلم بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن معرفی می‌کند.

فستیوال فیلم کوتاه سینمای مستقل رُم امسال به‌صورت اکران عمومی و به‌ شکل حضوری برگزار شد که به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی برای برخی کشورها، بسیاری از شرکت‌کنندگان خارجی امکان حضور در فستیوال را از دست دادند.

«دوسولوپین» داستان رابطه‌ زنی پرستار با پیرمردی تنها است.

عاطفه پاکبازنیا، کریم اشتری، یوسف جهان‌دوست و پژند سلیمانی بازیگران این فیلم هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از نویسنده و کارگردان: جواد عاطفه، تهیه‌کننده: احسان پاکبازنیا، مجری طرح: وحید حاجیلویی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، تدوین: عطا مهراد، طراح گریم: پدرام زرگر، طراح صحنه و لباس: جواد عاطفه، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا اکبری، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، تصحیح رنگ: پویان آقابابایی، مدیر جلوه‌های ویژه بصری: کامیار شفیع‌پور، منشی صحنه: پریناز بابایی، پوستر: روژان ایرجی.

فیلم «دوسولوپین» اولین تجربه‌ فیلمسازی جواد عاطفه تاکنون توانسته در بیش از چهل فستیوال‌ معتبر از چهار قاره‌ جهان حضوری موفق داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است