قرارداد پیشنهادی شرکت پست منجر به افزایش هزینه پستی ناشران می‌شود/ مذاکرات ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
یاسر احمدوند اعلام کرد:

قرارداد پیشنهادی شرکت پست منجر به افزایش هزینه پستی ناشران می‌شود/ مذاکرات ادامه دارد

معاون امور فرهنگی درباره تفاهم معاونت امور فرهنگی با پست جمهوری اسلامی ایران برای استمرار خدمات پستی به ناشران توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند با اشاره به گفتگوهای مکرر با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای استمرار خدمات پستی به ناشران گفت: به‌رغم تلاش‌های صورت ‌گرفته و جلسات و مذاکرات متعدد هنوز با شرکت پست درباره استمرار خدمات پستی به ناشران به توافق نرسیده‌ایم.
وی ادامه داد: قرارداد جدیدی که شرکت پست پیشنهاد داده است منجر به افزایش هزینه‌های پستی ناشران خواهد شد. با توجه به استفاده گسترده ناشران از این خدمات که بخشی از آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود و بار مالی این توافق برای این وزارتخانه حدود پانزده میلیارد تومان است، هنوز امکان عقد قرارداد جدید فراهم نشده است.
احمدوند اظهار امیدواری کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل خوب و‌ نگاه فرهنگی وزارت ارتباطات همچنان ناشران و‌ کتابخوانان از خدمات شرکت پست بهره‌مند باشند.
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی مدنظر قانونگذار بوده است و امیدواریم مصوبات حمایتی از عرصه فرهنگ مورد توجه دستگا‌ه‌های ارائه‌دهنده خدمات باشد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است