یادآوری عکس عکاسان معتبر با کادرهای عالی، کنتراست نور و تصویر ایده‌آل آثار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۹
یادداشتی به قلم ذبیح الله رحمانی؛

یادآوری عکس عکاسان معتبر با کادرهای عالی، کنتراست نور و تصویر ایده‌آل آثار

ذبیح الله رحمانی فیلمساز و عضو انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران طی یادداشتی درباره نمایشگاه انفرادی عکس «سکوت» فرزاد جمشید دانایی نوشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، ذبیح الله رحمانی فیلمساز و عضو انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران که در روز ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برای تماشای نمایشگاه انفرادی عکس «سکوت» فرزاد جمشیددانایی به نگارخانه بهارک رفته بود طی یادداشتی درباره آثار این نمایشگاه توضیح داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«بعد از ظهر روز جمعه  ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ به افتتاحیه نمایشگاه عکس فرزاد جمشیددانایی رفتم عکس‌ها درباره نمایش بود.

این عکاس خوش ذوق با کادرهای عالی و کنتراست نور و تصویر ایده آل یاد عکاس‌های معتبر را به ذهن متبادر می‌کند.

مجموعا ده عکس از مجموع ده ها نمایش صحنه ای انتخاب شده است.

تو نمی‌توانی این عکس‌ها را در بیست ثانیه نگاه کنی و سریع به عکس دیگری برسی فضای کادر  تو و  چشمانت را قفل می کند و دقیقه ها به کادر خیره می شوی از دید عکاس نگاه می کنی و شاید آن نمایش را تماشا کرده و لذتی نبرده ای اما به شکلی که عکاس آن نما را شکار کرده است لذت می بری.

قاب بندی و رنگ آمیزی را تحسین می کنی دو  سه تا  از عکس ها  افکارت را تسخیر کرده است و هربار که آنها را می ببینی چیزهای جدیدی کشف می کنی انگاری که تصاویر داخل کادر با تو حرف می زنند و ذهنت را درگیر می کنند و واژگانت بوی تحسین می دهند.

شاید نقطه ضعفش را در عکس های کمی که در نمایشگاه با وسواس زیاد انتخاب شده  می دانی و با شوری که در خودت ایجاد شده، از نمایشگاه به بیرون می زنی و در افکار خود غرق می شوی و با حس خوبی که برایت به ارمغان آورده است منتظر کارهای بعدی این عکاس می مانی.»

نمایشگاه انفرادی عکس «سکوت» فرزاد جمشیددانایی در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر تا روز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۴۰۰  از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک، خیابان شهید صابری، کوچه یکم، پلاک یک برقرار است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000