«بابا آدم» تئاتری ارزشمند و منسجم است/ قدردانی از اجرا در تالار چهارسوی تئاتر شهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۵
سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

«بابا آدم» تئاتری ارزشمند و منسجم است/ قدردانی از اجرا در تالار چهارسوی تئاتر شهر

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیر کل هنرهای نمایشی شامگاه یکشنبه 30 آبان ماه از نمایش «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسوی تئاتر شهر دیدن کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه یکشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج نشستند. در این دیدار ابراهیم گله‌دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر و سید وحید فخرموسوی رییس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی و مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اجرای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه اثر ضمن دیدار و گفتگو با کارگردان و بازیگران تئاتر «بابا آدم» گفت: امشب شاهد نمایشی بودم که بر اساس مستندات و منابعی که در دسترس نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی قرار گرفته بود با تخیل هنرمندانه وی در هم آمیخته و توانسته بود کار زیبا و دیدنی را به مخاطب ارایه کند.

شالویی افزود: به اعتقاد من بخش های مهمی از این کار می تواند به عنوان جریانی در تاریخ ما با اوضاع و احوالی که طی سال های طولانی در ضمیر مردم ما بوده، ارتباط و آشنایی دیرینه ای داشته باشد. در این چارچوب بازی خوب و هنرمندانه ای هم در کنار نویسندگی و کارگردانی اثر ارایه شده بود که مجموع این مولفه ها توانست اثر ارزشمندی را پیش روی تماشاگران قرار دهد.

نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج، تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی و بازی جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار چهارسو تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است