دنباله «شکارچیان روح» صدرنشین گیشه آمریکا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷

دنباله «شکارچیان روح» صدرنشین گیشه آمریکا شد

دنباله فیلم کلاسیک دهه هشتادی «شکارچیان روح» به راحتی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دنباله فیلم کلاسیک دهه هشتادی «شکارچیان روح» در نخستین هفته اکرانش در آمریکای شمالی از ۴ هزار و ۳۱۵ سالن سینمایی که در اختیار داشت به رقم فروش ۴۴ میلیون دلار دست پیدا کرد. این میزان فروش از رقم پیش بینی شده برای این فیلم بیشتر بود.

در دوران همه گیری کرونا، والدینی که بچه های خردسال داشتند در میان خریداران فعال بلیت های سینما نبودند با این حال با آمدن واکسن هایی که گفته می شود برای بچه ها خطرساز نیست این گروه نیز فعال تر شده اند و همین امر نیز احتمالا موجب فروش فراتر از پیش بینی های «شکارچیان روح» شده است.

فیلم «شکارچیان روح: افترلایف» (Ghostbusters: Afterlife) در بیرون از مرزهای آمریکا نیز از ۳۱ بازار بین المللی که در اختیار داشت، ۱۶ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود را به عدد ۶۰ میلیون دلار رساند.

«شکارچیان روح: افترلایف» را جیسون رایتمن با بازی پل راد و مک‌کنا گریس ساخته است. در سال ۲۰۱۶ یک نسخه زنانه نیز از فیلم «شکارچیان روح» ساخته شده بود که در هفته اول اکران خود به فروش ۴۶ میلیون دلار دست پیدا کرد.

در این هفته جایگاه دوم تا پنجم پرفروش ترین ها نیز به فیلم های «جاودانگان» با ۱۰٫۸ میلیون دلار، «کلیفورد سگ بزرگ» با ۸٫۱ میلیون دلار، «شاه ریچارد» با ۵٫۷ میلیون دلار و «تلماسه» با ۳ میلیون دلار رسید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است