بازدید سرزده رئیس سازمان سینمایی از بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷

بازدید سرزده رئیس سازمان سینمایی از بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوان

«محمد خزاعی» رئیس سازمان سینمایی از بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سينمای جوانان ایران به صورت سرزده بازديد کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی از بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران به صورت سرزده بازدید و با مدیران عامل‌ این دو نهاد دیدار و گفتگو کرد.

در بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی‌ از بنیاد سینمایی فارابی، او در جلسه‌ای با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد در جریان فعالیت‌های واحدهای مختلف این تشکل سینمایی بر اساس هدف‌گذاری‌های جدید و وضعیت پروژه‌های در حال تولید بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفت.

همچنین در نشست رئیس سازمان سینمایی با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در زمینه چگونگی حمایت بنیاد از برپایی چهلمین جشنواره فیلم فجر بحث و تبادل‌نظر شد.

همچنین در جریان بازدید محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی‌ از انجمن سینمای جوانان، مهدی آذرپندار سرپرست این نهاد ضمن تشریح فعالیت‌های بخش‌های مختلف، رویکرد تحولی در دوره جدید را تبیین و اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت انجمن را با وی در میان گذاشت.

در این بازدید، یاسر شاه‌پیری  مدیرکل حوزه ریاست و مشاور اجرایی سازمان و محمدرضا سوقندی مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی، خزاعی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است