به یاد عمو کامبیز دور هم جمع می‌شویم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵

به یاد عمو کامبیز دور هم جمع می‌شویم

یادبود کامبیز درمبخش پنجشنبه ۴ آذر در گالری ایده برگزار می‌شود و نمایشگاه آثار این هنرمند تا 10 آذر ماه ادامه دارد.

به گزارش صبا، مراسم یادبود کامبیز درمبخش هنرمند تجسمی و کاریکاتوریست فقید به نام «به یاد عمو کامبیز» روز پنجشنبه ۴ آذر در گالری هنرهای ایده برگزار خواهد شد.

 جمال رحمتی، کیارش زندی، داوود شهیدی، کامبیز صبری، احمد عربانی، جواد علیزاده، کیومرث کیاست ازجمله حاضران در این مراسم هستند.

در توضیح این نشست آمده است: ««رفتنِ کامبیز درم‌بخش، تنها از دست دادن یک تصویرگر یا کاریکاتوریست نبود. آن خطوط ساده اما پر از معانی و مفاهیم اعجاب‌انگیز، انگار صدایی بود که تار و پود آن با بند بند هنر و فرهنگ این آب و خاک پیوند خورده بود. تا همیشه ایام، یک صندلی در گالری و مدرسه ایده به یاد عموکامبیز عزیزمان خالی است که یادآور باغبانی است که در باغچه کوچک ما، بذرهای بسیاری را با دستان مهربان خود کاشت و هر غنچه‌ای که در این باغچه سر از خاک برآورد، عطر زلال و مسحورکننده آن دست‌ها را در بغل خواهد داشت.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست پنجشنبه ۴ آذر ماه ساعت ۱۷ به گالری ایده واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ مراجعه کنند.

همچنین جمعه ۵ آذر ماه تعدادی از آثار زنده‌یاد کامبیز درم‌بخش در این گالری به نمایش گذاشته خواهد شد و این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است